close
Laying here wrapped in white just trying to not fight again
全身白的躺在這裡試著不再有爭吵
Cause I’ve been holding on too long just to let it end
因為我已經堅持了太久就讓它結束吧
Ohh I must be walking on eggshells
我就像走在蛋殼上一樣
Trying not to sell myself out
試著不要迷失自己
I bet that’s what she’s thinking
我猜那就是她的想法
That’s when she said
That’s when she said
當她說

Do you want it bad?
你真的渴望嗎?
Do you want it bad?
你真的很想要嗎?
Do you want it bad?
是真的想要嗎?
Yeah she said, baby do ya?
對阿她說:寶貝,你確定嗎?
Or are you just comfortable?
還是你就只是習慣了呢

Do you want it bad?
你還渴望嗎?
Do you want it bad?
你真的想要嗎?
Do you want it bad?
是真的嗎?
Yeah she said, baby do ya?
是阿她問了我這個問題
Or are you just comfortable?
還是你只是習慣了呢?

Trying my best to show appreciation
試著表達我的珍惜
But all apologies are just a miscommunication
但所有的抱歉都導向了錯誤溝通
Now it’s like I’m walking on eggshells
我現在就像走在蛋殼上
Trying not to burn the hell out
試著不要毀掉一切
It’s like pulling magic from my mouth

就像要從我嘴裡變出魔法一樣
That’s when she said
That’s when she said

當她說

 

 

 

Do you want it bad?
你真的渴望嗎?
Do you want it bad?
你真的很想要嗎?
Do you want it bad?
是真的想要嗎?
Yeah she said, baby do ya?
對阿她說:寶貝,你確定嗎?
Or are you just comfortable?
還是你就只是習慣了呢

Do you want it bad?
你還渴望嗎?
Do you want it bad?
你真的想要嗎?
Do you want it bad?
是真的嗎?
Yeah she said, baby do ya?
是阿她問了我這個問題
Or are you just comfortable?
還是你只是習慣了呢?


Could I ever do enough to make this coffee more than bitter water?

什麼時候我的付出能足夠讓咖啡不只是苦水
Could I ever do enough to make you wear this love not like a collar?

什麼時候我的付出能足夠讓我們的愛對你來說不再只是雞肋
Could I ever do enough to make you feel the way you want to feel?

什麼時候我的付出能足夠讓你感覺的你追求的感覺
So the next time that you’re sad, tell me that…

你下次難過時就告訴我吧

Do you want it bad?
你真的渴望嗎?
Do you want it bad?
你真的很想要嗎?
Do you want it bad?
是真的想要嗎?
Yeah she said, baby do ya?
對阿她說:寶貝,你確定嗎?
Or are you just comfortable?
還是你就只是習慣了呢

Do you want it bad?
你還渴望嗎?
Do you want it bad?
你真的想要嗎?
Do you want it bad?
是真的嗎?
Yeah she said, baby do ya?
是阿她問了我這個問題

(Want it bad, want it bad, want it bad)
Or are you just comfortable?

還是你就只是習慣了呢?
(Want it bad, want it bad, want it bad)

Are you just comfortable?

你只是安逸了嗎?

 

想聽更多Lauv?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()