[Chorus]

I met a superhero

我遇見一個英雄

I lost her

但我失去她了

I want her back

我想要她回來

She did things to me that no one else could

她對待我的方式是沒有任何人比的上的

And I miss that

那讓我好想念

 

[Post-Chorus]

Ohhh

Don’t wanna talk about it

我不想談那些

Oooh

I was so wrong about it

我當時真是蠢

Oooh

..

Can’t do a thing about it now

現在也什麼都做不了了

Now

都這樣了

 

Cause they say if you love her let her go

他們說如果你愛她就放她去

And they say if it’s meant to be you’ll know

如果你們是命中註定

Know

你總會知道

 

[Chorus]

I met a superhero

我遇見一個英雄

I lost her

但我失去她了

I want her back

我想要她回來

She did things to me that no one else could

她對待我的方式是沒有任何人比的上的

And I miss that

那讓我好想念

 

Yeah

 

I met a superhero

我遇見一個英雄

I lost her                 

但我失去她了

I want her back

我想要她回來

She did things to me that no one else could

她對待我的方式是沒有任何人比的上的

And I miss that

那讓我好想念

I miss that

我想她,想念她在的時候,想要她回來

還來得及嗎?

X 4

 

[Bridge]

Ohhh

Don’t wanna talk about it

我不想談那些

Oooh

I was so wrong about it

我當時真是蠢

Oooh

..

Can’t do a thing about it now

現在也什麼都做不了了

Now

都這樣了

X 2

 

[Chorus]

And they say if it’s meant to be you’ll know

人們說如果你們是命中註定,總會再走到一起的

I met a superhero

我遇見一個英雄

I lost her                 

但我失去她了

I want her back

我想要她回來

She did things to me that no one else could

她對待我的方式是沒有任何人比的上的

And damn, I miss that

我真的該死的好想她

 

想聽更多Lauv嗎?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()