close

 

 

Doubt, doubt, doubt
It kills everything that you love

無止境的懷疑會讓你失去所有你愛的東西
Now, now, now

現在就是現在
I’m losing myself on the run

現在我就在路途中失去自己

And I flew to California

我飛去加州
Thought I could leave
Every piece of you right here

以為能夠逃離你在這裡的任何片段
Yeah I flew to California

對阿我飛去加州
Still wide awake

但還是如此的清醒
Oh the sun burned it on clear

熾熱的太陽反而讓他更清楚了

How I still love you

我怎麼會還愛你
I still love you

我還愛著你
But sometimes you have to go
Trade your heart for bones

To know you need to come back home

但有時候你必須以真心換絕情去了解到你需要回到那個避風港

Paint-chipped skies

斑駁的天空
Nothing is ever as it seems

沒有任何東西是像他表面展現的
Behind these codeine eyes
Blind to the world in between

在那些迷茫的眼睛後,連世界也看不清

And I flew to California

我飛去加州
Thought I could leave
Every piece of you right here

以為能夠逃離你在這裡的任何片段
Yeah I flew to California

對阿我飛去加州
Still wide awake

但還是如此的清醒
Oh the sun burned it on clear

熾熱的太陽反而讓他更清楚了

How I still love you

我怎麼會還愛你
I still love you

我還愛著你
But sometimes you have to go
Trade your heart for bones

To know you need to come back home

但有時候你必須以真心換絕情去了解到你需要回到那個避風港

Getaway逃離吧
I always thought I needed a getaway

我一直都覺得我需要逃離
Getaway逃離吧
I always thought I needed a getaway我一直都覺得我需要逃離
Getaway逃離吧
I always thought I needed a getaway我一直都覺得我需要逃離
Getaway逃離吧
I always thought I needed a getaway我一直都覺得我需要逃離

How I still love you

我怎麼會還愛你
I still love you

我還愛著你
But sometimes you have to go
Trade your heart for bones

To know you need to come back home

但有時候你必須以真心換絕情去了解到你需要回到那個避風港
Come back home

回家吧

Getaway逃離吧
I always thought I needed a getaway我一直都覺得我需要逃離
Getaway逃離吧
I always thought I needed a getaway我一直都覺得我需要逃離
Getaway逃離吧
I always thought I needed a getaway我一直都覺得我需要逃離
Getaway逃離吧
I always thought I needed a getaway我一直都覺得我需要逃離

 

想聽更多Lauv嗎?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()