這首歌像是在緬懷初戀
所有的都比不上他
雖然已經過去了,還是忍不住把其他的都和他比較
 
 
 
 
 
 
We were so beautiful
我們曾經如此美好
We were so tragic
也如此悲慘
No other magic could ever compare
沒有其他情況可以和我們相提並論
Lost myself, seventeen
那年我17歲,迷失了自己
Then you came, found me
然後你出現找到了我
No other magic could ever compare
沒有其他魔法可以和我們相提並論
 

There's a room
In my heart with the memories we made
我的心裡有個存放著專屬於我們回憶的
Took 'em down but they're still in their frames
我已將他們放下,但他們仍有專屬的位置
There's no way I could ever forget, mmm
我永遠也不可能將他們忘記

For as long as I live and as long as I love
只要我還活著,只要我還能愛
I will never not think about you
我永遠都無法不想你
You, mmm
想著你
I will never not think about you
你永遠都會在我心裡
From the moment I loved, I knew you were the one
從我開始愛的那一刻起,我就是知道你是我的唯一
And no matter what I-I do, ooh, mmm
無論我做什麼
I will never not think about you
我永遠都忘不了你

What we had only comes
Once in a lifetime
我們一起經歷過的醫一生只會發生一次
For the rest of mine, always compare
我總忍不住將往後的經驗和他比較

To the room
In my heart with the memories we made
我心中存放我們回憶的房間裡
Nights on fifth, inbetween B and A
在第五大道上度過的那些夜晚,在店與店之間
There's no way I could ever forget, mmm
我怎麼樣都忘不了
 

For as long as I live and as long as I love
只要我還活著,只要我還能愛
I will never not think about you
我永遠都不會忘記妳
You, mmm
I will never not think about you
我怎麼樣都忘不了你
From the moment I loved, I knew you were the one
從我開始愛的那刻起,我就知道你是我的唯一
And no matter what I-I do, ooh, mmm
而不管我做什麼
I will never not think about you
我永遠都忘不了你
 
 

Didn't we have fun?
我們那時過得不好嗎?
Didn't we have fun, looking back?
回頭看我們當時不好嗎?
Didn't we have fun?
我們沒有共度美好時光嗎?
Didn't we have fun?
我們沒有嗎?
Didn't we have fun?
沒有一起享受生活嗎?
Didn't we have fun, looking back?
現在回頭看,我們當時過的不開心嗎?
Didn't we have fun?
是嗎?
Didn't we have fun?
我們過得很好吧
 
For as long as I live and as long as I love
只要我還活著,只要我還能愛
I will never not think about you
我永遠都不會忘記妳
You, mmm
I will never not think about you
我怎麼樣都忘不了你
From the moment I loved, I knew you were the one
從我開始愛的那刻起,我就知道你是我的唯一
And no matter what I-I do, ooh, mmm
而不管我做什麼
I will never not think about you
我永遠都忘不了你



We were so beautiful

我們曾經那麼美好
We were so tragic

也如此悲慘
No other magic could ever compare

沒有任何其他事情可以和我們相比擬

 

想聽更多Lauv嗎?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()