close

 

Never know, never know what I'm feeling
從來都不知道我的感受是什麼
Maybe I, maybe I never committed, I guess
也許我從來沒有投入過
How will I know, will I know when I'm in it
我要怎麼知道,知道我已經身在其中了呢
Seven months, all at once, far from beginning, I guess
七個月了,突然之間,跟當初都不同了

But you got me saying
你讓我
Ooooooh
毫無防備的嚇了一跳
Used to wishing there was something more but
以前總是覺得還會遇到哪個誰

I'm not thinking that anymore, yeah
但現在我已經沒了那個念頭
Ooooooh
Used to leaving every other day but
以前總是只待一天
Now I wanna stay
但現在我想留下來

No one ever got me high like this
沒有誰像你讓我有這樣的感受
Set me on fire like this
讓我如此熱血沸騰
Running on a wire like this
讓我願意冒險
Losing my mind like this
讓我失去理智
I don't know what it is
我不知道這是什麼
But I could never call it quits
但我永遠都不會放棄
I just wanna stay like this
我只想要維持現狀
I just wanna stay like this
我不想要改變
Like this


Ooooooh
I just wanna stay like this
我只想要維持現狀
I just wanna stay like this, yeah
我只是想要繼續這樣

Out of time, out of time, better get it
不夠時間了,來不及了,最好去把握吧
Recognize, recognize, prime when you see it
看到的時候你才會理解到,意識到
I hope, I hope
我多希望,我好希望
Yeah, every time, every time something missing
每一次都好像少了什麼
I should give it up, maybe I just been pretending, I won't

我應該放棄的,我可能一直都是在假裝吧
No, I won't
但我不會放棄的

No one ever got me high like this
沒有誰像你讓我有這樣的感受
Set me on fire like this
讓我如此熱血沸騰
Running on a wire like this
讓我願意冒險
Losing my mind like this
讓我失去理智
I don't know what it is
我不知道這是什麼
But I could never call it quits
但我一直沒辦法放棄
I just wanna stay like this
我只想要維持現狀
I just wanna stay like this
我不想要改變
Like this


Ooooooh
I just wanna stay like this
我不要改變
I just wanna stay like this, yeah
我要繼續下去

Ooooooh
I just wanna stay like this
我只想要繼續走下去
I just wanna stay like this, yeah
我不想要改變

I won't say it lightly
我不會輕描淡寫的說
Wonder what we might be
我好奇我們會是怎麼樣
This is so unlike me
那不是我的風格


I won't say it lightly
我不會輕描淡寫的帶過
Wonder what we might be
然後想著我們可能會是如何
This is so unlike me
那不是我的作風

No one ever got me high like this
沒有誰像你讓我有這樣的感受
Set me on fire like this
讓我如此熱血沸騰
Running on a wire like this
讓我願意冒險
Losing my mind like this
讓我失去理智
I don't know what it is
我不知道這是什麼
But I could never call it quits
但我一直沒辦法放棄
I just wanna stay like this
我只想要維持現狀
I just wanna stay like this
我不想要改變
Like this

Ooooooh
I just wanna stay like this
我不要改變
I just wanna stay like this, yeah
我只想要繼續下去

Ooooooh
I just wanna stay like this
我想要繼續下去
I just wanna stay like this, yeah
我不想要改變
 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()