close

 


[Verse 1]
You’re the talk of the party, everybody wants to get you a drink

你是派對的話題人物,每個人都會請你喝酒
I’m in the guy overthinking every text and how much time in between

而我是那個把每個訊息都過度解讀,想著要過多久才能回覆的人
Cause if its too fast, then I show you my cards

因為如果太快,那你就知道我的心意了
But if hold back, am I pulling too far from you?

但如果我等久一點才回,是不是會讓我們疏遠呢
Cause I’m already in it, but it’s only been a couple of weeks
因為我已經投入了,雖然才不過幾個禮拜而已


[Chorus]
So I won't say what I want to
所以我不會說我想要什麼

Cause I want to tell you that I want you

因為我想告訴你,我想要的是你
I think you might know it

我想你應該知道
But I know it’s too early, I’m worried I’ll say too much

我知道現在好像還有點太快,我有點擔心我說了太多
But what if I, what if I said it

但如果,假設我說了
What would go on in your head cause

你會怎麼想呢
I don’t wanna get ahead of myself, and I’m scared that I’d mess

this up

因為我不想操之過急反而把事情搞砸
So I just keep in touch

所以我們就保持聯繫吧

[Verse 2]
You’re making sure our knees keep touching when you’re

sitting by me on the couch

我們坐在一起的時候,你的膝蓋總是跟我的靠在一起

Maybe I’m reading too much into the things you’re not saying out loud

也許我對於那些你沒有直說的事又過度解讀了

To tell you the truth, I am not good at this part

老實告訴你,我對這種事一點也不拿手
Afraid if I move, thеn I’ll put out the spark with you

我怕如果我行動了,會澆熄你的火花
So I’m just gonna keep it all to myself

所以我還是先留在自己心裡

[Chorus]
And I won't say what I want to

所以我不會說我渴望什麼
Cause I want to tеll you that I want you

因為我想要告訴你,我想要的是你
I think you might know it

我想你大概也知道吧
But I know it’s too early, I’m worried I’ll say too much

我也知道這樣進度好像有點太快,我擔心我說了太多
But what if I, what if I said it

但如果我真的說了
What would go on in your head cause

你會怎麼想呢?
I don’t wanna get ahead of myself, and I’m scared that I’d mess this up

因為我不想要太著急把事情搞砸
So I just keep in touch

所以我現在只努力保持聯繫

[Bridge]
I don't wanna have to play this game

我不想要玩這個遊戲
But I don’t wanna wait till its too late

但我也不想要等到時機過去
Don’t wanna speak too soon, scare you away

也不想要太快告訴你,把你嚇跑

But I’m not sure if you feel the same

我不確定你是不是跟我有一樣的感受
So I don’t say what I want to

所以我不說我想要什麼
I think you know that I want you

你也知道我想要的是你吧
Ohhh, ohh

[Chorus]
No, I won't say what I want to

但我不會說我想要的是什麼
Cause I want to tell you that I want you

因為我想要告訴你,我想要的就是你
I think you might know it

雖然你大概也知道了
But I know it’s too early, I’m worried I’ll say too much

我也知道這樣進度好像有點太快,我擔心我說的太多
But what if I, what if I said it

但如果真的說了
What would go on in your head cause

你會怎麼想呢
I don’t wanna get ahead of myself, and I’m scared that I would mess this up

因為我不想要只想著自己,把事情搞砸
So I just keep in touch

所以我們就先保持聯繫吧
Ohhh
So I just keep in touch

先這樣繼續下去
So I just keep in touch

一直保持聯繫吧

 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()