close

 

[Verse 1]
There's nothing like

沒有什麼比得上
Coming home and being in love

回到家感受到愛
Life would be quite boring without you

人生沒有了你會很無趣
Life would be quite boring without you

如果沒有你在我人生裡會很無趣

[Verse 2]
The weather's nice

天氣很好
Hold me tight, I'm coming undone

抱緊我吧,我快撐不住了
Life would be so boring without you

人生沒有你會太無趣
I thought about it all last night
我昨晚把一切都想了一遍


[Chorus]
Who are, who are, you are, you are

你是誰,你又是誰,你到底是誰
All these plastic hearts
這些塑膠無感的心


[Outro]
So, tell me I'm fucked

所以就告訴我,我已經完蛋了吧
Or tell me I'm fine

或是告訴我,沒事的
Am I shit out of luck?

我已經把所有的幸運都用完了嗎
Keep wastin' my time

還繼續浪費著我的時間
Fuck it

算了,不管了

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()