close

 

[Verse 1]
Driving down the interstate

開車跨過一個又一個州
I've never felt so far away

我從來沒有覺得這麼疏遠過
Leaving hardly hurts at all

離開其實也不太痛
I'm sorry that I never call
我很抱歉我從來沒有打電話給你


[Pre-Chorus]
Often, I get exhausted

我常常覺得精疲力盡
Trying regardless to be enough

一直盡力而為的努力著
Is it selfish not to be selfless

不當無私的人是不是其實是自私的
When all I can help is to open up?
當我唯一能幫得上忙的是坦白


[Chorus]
I'll be better than I was before

我會做得比以前好
Despite every text of yours ignored

就算我忽略了你的每個訊息
Will you call me still, just to hear my voice?

你還會繼續打給我就為了聽見我的聲音嗎
I swear, always, I'll care

我發誓,我永遠都會在乎
I'll care

我還是會在乎

[Verse 2]
Flipping through our photographs

看著我們的照片
Those moments never seem to last

那些日子好像從來都沒辦法延續
Listening to self-control

遵守著理性的自我控制
There's feelings that you'll never know
有些感受你永遠都不會知道


[Pre-Chorus]
Leave me, it's never easy

放手給我空間從來都不是容易的事
I've had a lifetime to be alone

我有一輩子可以獨自過
If you let me, when it gets heavy

就算在事情變的嚴重時,你放手給我空間
No, I'll never let you be all alone
我永遠都不會讓你獨自一人


[Chorus]
I'll be better than I was before (Hey)

我會做得比以前好
Despite every text of yours ignored (Hey)

雖然我忽略了你的每個訊息
Will you call me still, just to hear my voice?

你還會繼續打電話給我只為了聽見我的聲音嗎
I swear, always

我發誓,永遠
Always

一直
Always, I'll care
我一直一直都還會在意


[Outro]
Always

一直一直都會

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()