close

 

[Verse 1]
Spent four hours in the city

在城市裡遊蕩四個小時
Just to see if you would miss me

只是想看看你是否會想我
Nowhere feels the same as Brooklyn

沒有哪個地方給我跟布魯克林一樣的感覺
Dancing like nobody's lookin'

跳著舞就像沒人在看一樣

[Pre-Chorus]
But oh, what a dream

但嘿! 多像場夢
If we could be subtle lovers

如果我們可以在郊外
In the suburbs

當低調的戀人
And all I can see

但唯一我能看見的
Are my philosophies

是我的想法理念
Going under 'cause
無法實現,只因為


[Chorus]
Somebody loves you

有人愛著你
Somebody loves you

有個人愛著你
I'm trying not to

我試著不去愛你
But somebody loves you
但有個人正愛著你


[Verse 2]
Taking pics you're never sending

拍著你永遠不會傳送的照片
This hole I'm in is never-ending

我在這個不會結束的深淵
It's lonely here without your laughter

沒有你的笑聲我在這裡很寂寞
And I'm afraid of what comes after

但我很害怕接下來會發生什麼


[Pre-Chorus]
But oh, what a dream

嘿,那會有多美好
If we could be subtle lovers

如果我們可以在郊外
In the suburbs

當低調的戀人
And all I can see

但我唯一能看到的是

Are my philosophies

是我的想法理念
Going under 'cause
無法實現,只因為


[Chorus]

Somebody loves you

有人愛著你
Somebody loves you

有個人愛著你
I'm trying not to

我試著不去愛你
But somebody loves you
但有個人正愛著你

Somebody loves you (Loves you)

有人愛著你
Somebody loves you (Loves you)

有人愛你
And I'm trying not to, oh (Loves you)

我還在努力不去愛你
But somebody loves you (Loves you)
但已經有人愛你


[Bridge]
I got too much energy

我有太多精力
To be stable mentally

所以心裡沒辦法安定
I've realized since therapy

從諮商開始我就理解到
That I'm my greatest enemy

我是我自己最大的敵人
Whatever's decided in the end

不管最後是什麼結果
I'll be your fondest summer friend

我會是你最愛的夏日友人
Fuck if I'm far from falling off

該死的我還離放下很遠
I'm not alone and I'm not lost (Yeah)

我不寂寞也沒有迷失
Still, I know (Still, I know)

但我知道,我真的知道
I get so caught up

我已經被困住了
So, I'm sorry, are you lonely?

所以很抱歉,你寂寞嗎
Are you tired? Are you falling?

你累了嗎? 你跟我一樣也在墜入愛河嗎
Well, it's alright

那是沒關係的啊


[Chorus]
'Cause somebody loves you (Loves you)

因為有人愛著你
Somebody loves you (Loves you)

有人愛你
And I'm trying not to, oh (Loves you)

我試著不去愛
But somebody loves you (Loves you)

但已經愛上你

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()