I bet you're at some afterparty
我賭你在某地慶功宴上
Chasing your whiskey with some coke
要著你的威士忌加可樂
You're with some girls who look just like me
你和幾個看著像我的女生在一起
I bet you bet I'll never know
我賭你覺得我永遠都不會知道

You're on London time, it's flying by
你過著倫敦時間,那是未來
It's already tomorrow
已經是明天
I can't keep up, your day is done
我沒辦法跟上,一天已經結束
But you're just getting started
但你才剛開始活躍而已

I bet, I bet, I bet, no
我打賭
I bet, I bet, I bet, no
我確信
I bet, I bet, I bet
我知道
You're not alone
你一定不是自己一個人
You're not alone, no
你一定有人陪

I bet your eyes are getting glassy
我賭你的眼睛已經開始呆滯
Those eyes that cut into my soul
那雙曾切入我靈魂的眼睛
You took my peace of mind without asking
你無預警地打亂我心裡的平靜
I'm scared to bet against you now
我不敢再和你作對
 
You're on London time, it's flying by
你過著倫敦時間,那是未來
It's already tomorrow
已經是明天
I can't keep up, your day is done
我沒辦法跟上,一天已經結束
But you're just getting started
但你才剛開始活躍而已

I bet, I bet, I bet, no
我打賭
I bet, I bet, I bet, no
我確信
I bet, I bet, I bet
我知道
You're not alone
你一定不是自己一個人
You're not alone, no
你一定有人陪

I bet, I bet, I bet, no
我打賭
I bet, I bet, I bet, no
我確信
I bet, I bet, I bet
我知道
You're not alone
你一定不是自己一個人
You're not alone, no
你一定有人陪
 
I bet you're at some afterparty
我賭你在某地慶功宴上
Chasing your whiskey with some coke
要著你的威士忌加可樂
You're with some girls who look just like me
你和幾個看著像我的女生在一起
I bet you bet I'll never know
我賭你覺得我永遠都不會知道
 

 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()