close

Kaskade說這首歌在他硬碟裡留了超過一年

他一直找不到對於這首歌滿意的製作方式

直到17歲的Charlotte Lawrence出現,這首歌才問世

我覺得這首歌像是男生控制慾很重,一切都要隨著他想地去進行

感情不是對等的,甚至女生在求救的時候他也無感

所以女生決定放棄了,希望男生可以放她走

 

 

I see it in your eyes
我從你的眼裡看見
You're seconds from destroying me
你只差幾秒就能摧毀我
I've said my last goodbye
我已經做了最後的告別
Now someone get me outta here
現在拜託誰來帶我走吧
Can't take another lie
再也承受不了任何謊言了
Stop telling me who I should be
不要再告訴我應該要怎麼樣
'Cause I don't wanna go where you're going
因為我不想跟著你走
You're telling me I can't change my mind
你說我不能改變我的想法
 
 
 
So I'm cold as stone
所以我就像石頭一樣冰冷
The only way I know
那是我唯一知道的方式
To keep my soul
來保留我的靈魂
And never let it show
然後不再讓別人看見
That I don't really know what I'm doing
我不太清楚我到底在做什麼
All I know is I'm crashing down
我只知道我在崩潰邊緣
 
 
 
 
So let me, let me out
所以讓我走吧,放我走
I can't love you anymore
我沒辦法再愛你了
Let me, let me out
放過我,放我走吧
I don't love you like before
我不像過去那樣愛你了
Let me, let me
放我走,讓我走吧
I don't love you
我不愛你了
Let me, let me
就放過我吧
 
 
 
 
Never felt so lonely
從來沒感到這麼寂寞過
There you're standing, next to me
你就站在我身邊
I always feel so empty
When you promise you won't leave
當你對我承諾你不會離開
我總是覺得空虛
Every time you hold me
每次你抱我
I run away so I can breathe
我必須逃開否則我無法呼吸
You can't even hear me when I'm screaming
你甚至聽不到當我在尖叫呼喊著
Trying to say you're way out of line
試著告訴你你已經越線了
 
 
 
So I'm cold as stone
所以我就像石頭一樣冷漠
The only way I know
那是我唯一知道的方式
To keep my soul
去保留我的靈魂
And never let it show
然後不再讓他險露
I'm cold as stone (cold)
我像石頭一樣冰冷
 
 
 
So let me, let me out
所以讓我走吧
I can't love you anymore
我沒辦法再愛你了
Let me, let me out
就讓我走吧
I don't love you like before
我不像過去一樣愛你了
Let me, let me
放過我吧
I don't love you
我不愛你了
Let me, let me
就讓我走吧
Don't love you like before
已經不像過去那樣愛你了
 
 
 
I was wearing my heart on my sleeve
我曾經雙手奉上過我的真心
Before when I used to be down on my knees
在那段我毫無尊嚴可言的時期
It's funny, how clearly I see
可笑的是我看得很清楚
I was trying, oh so desperately
我一直在嘗試,絕望地努力著
 
 
 
So let me, let me out
所以就讓我走吧
I can't love you anymore
我沒辦法再愛你了
Let me, let me out
就讓我走吧
I don't love you like before
我不像過去一樣愛你了
So let me, let me out
放開我吧,讓我走
I can't love you anymore
我不再愛你了
Let me, let me out
讓我走吧
I don't love you like before
我不像過去一樣愛你了
Let me, let me
讓我離開
I don't love you
我不愛你了
Let me, let me
放過我吧
I don't love you like before
我不像以前一樣愛你了
Let me, let me
就放過我吧
I don't love you
我不愛你
Let me, let me
讓我走吧
I don't love you like before
愛已經不同了
 
 

想聽更多Charlotte嗎?

 

想聽更多Kaskade嗎?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()