close

11/08更新官方MV

 

 
 
Don't feel like putting makeup on my cheeks
不想要化妝
Do what I wanna
我只想做我想做的
Love every single part of my body
愛我身體的每個地方
Top to the bottom
從頭到腳
I'm not a supermodel from a magazine
我不是雜誌上的超級名模
I'm okay with not being perfect
我不需要完美
'Cause that's perfect to me
因為那就是我的完美
'Cause that's perfect to me
因為那就是我的完美
'Cause that's perfect to me
因為那就是我的完美
 
 
 
No matter where I go, everybody stares at me
不管我去哪裡,大家都看著我
Not into fancy clothes, I'm rockin' baggy jeans
我不著迷於奢華服飾,穿著鬆垮的牛仔褲我也征服全場
Gettin' too close for comfort
也許太過於舒適
But comfort is what I need
但舒適正是我所需要的
So I eat my body weight in chocolate and ice cream, ha
所以我照吃巧克力和冰淇淋
 

Maybe I bite my nails and don't think before I speak
我咬指甲還說話不經大腦
Don't fit in any crowd, don't ever get much sleep
沒有融入任何群組,也睡得不多
I wish my legs were bigger, bigger than New York city
我希望我的腿可以長點,最好比紐約還長
And I'll love who I want to love, 'cause this love is gender free
我會愛著我想愛的,因為那才是無差別的愛
 
 
 
Don't feel like putting make up on my cheeks
不想要化妝
Do what I wanna
只想做我想做的事
Love every single part of my body
愛我身體的每個地方
Top to the bottom
從頭到腳
I'm not a supermodel from a magazine
我不是雜誌上的超級名模
I'm okay with not being perfect
我不需要完美
'Cause that's perfect to me
因為那就是我的完美
'Cause that's perfect to me
因為那就是我的完美
'Cause that's perfect to me
因為那就是我的完美
 
Sometimes I wake up late and don't even brush my teeth
有時候我起得晚還不刷牙
Just wanna stuff my face with leftover mac and cheese
只想用剩下的起司通心麵填滿我的臉頰
You know I get depressed
你知道我也會憂鬱
Are you impressed with my honesty?
你被我的誠實嚇到了嗎
Still I'll wear what I wanna wear
但我還是會穿我想穿的
'Cause I'm cool with what's underneath, mmm
因為我的內在才是我酷的地方
I wanna kiss someone that I'll never see again
我想和我不會再遇見的人親吻
I wanna go somewhere and go there with all my friends
我想要出走,和我所有的朋友一起去
I wanna take my family to go and see Eminem
我想要帶我的家人去看阿姆
'Cause my sister's been in love with him
Since like we were ten
因為我的妹妹從大概十歲起就愛他
 
 
 
Don't feel like putting make up on my cheeks
不想要化妝
Do what I wanna
只想做我想做的事
Love every single part of my body
愛我身體的每個地方
Top to the bottom
從頭到腳
I'm not a supermodel from a magazine
我不是雜誌上的超級名模
I'm okay with not being perfect
我不需要完美
'Cause that's perfect to me
因為那就是我的完美
'Cause that's perfect to me
因為那就是我的完美
'Cause that's perfect to me
因為那就是我的完美
 
 
 

想聽更多Anne嗎?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()