I feel an ache in my body
我的身體感受到疼痛
But if only I'd have no bones
但如果我沒有骨頭
I know the air isn't breathable
我知道空氣不是能呼吸的
And it's no good for my lungs
而那對我的肺不好

I feel an anger inside of me
我感到一股怒氣
Burns like the sun in my chest
在我胸口像太陽一樣燃燒
I got no patience or self-control
我沒有耐心也沒有自我控制能力
God knows I'm trying my best
神知道我已經盡我全力了

If I was a machine
如果我是個機器
I'd never have to worry
那我就不用擔心
I know that I could always press delete
我知道我永遠都可以按下刪除

If I was a machine
如果我是個機器
I wouldn't be affected
我不會被影響
By violence on the television screen
被電視上的暴力影響

Wouldn't have a heart
我不會有顆心
So you couldn't break it
所以你也不能讓它破碎
No such thing as time
也沒有時間這個東西
So you couldn't waste it
所以你也沒辦法浪費
 

That would be the dream
那將會是個夢
The world could never bother me
世界永遠都不會困擾我
 

If I was a ma- if I was a machine
如果我是個機器
If I was a machine
如果我不是個人
If I was a ma- if I was ma-
如果我只是機器

I don't do well under pressure
我在壓力下沒辦法做好
But if I was made out of steel
但如果我是鋼鐵做的
I would be so damn invincible
我就會超級無敵
Nothing could undo my will
沒有任何事可以違抗我的意願

I wouldn't make bad decisions
我不會做錯決定
No promises I regret
不會有後悔的承諾
And everything that makes me miserable
也不會有任何使我悲慘的事
Is a consequence of my flesh
那是我屬於我肉體的後果

If I was a machine
如果我是個機器
I'd never have to worry
我就不需要擔心
I know that I could always press delete
我知道我永遠都有刪除鍵可以用
 

If I was a machine
如果我是個機器
I wouldn't be affected
我就不會被影響
By violence on the television screen
不會被電視上的暴力影響到
 

Wouldn't have a heart
也不會有個心
So you couldn't break it
所以你沒辦法傷害它
No such thing as time
也沒有時間這個東西
So you couldn't waste it
所以你也沒辦法浪費它

That would be the dream
它將會是個夢
The world could never bother me
而世界永遠都不會困擾我
 

If I was a ma- if I was a machine
如果我是個機器
If I was a machine
如果我是個機器
If I was a ma- if I was ma-

Drunk and high every night
每一晚都醉醺醺和瘋狂
Numb the pain oh
麻痺所有的痛苦
Flush it all down the drain
把一切都沖掉排光
If I could find a way out of this hole
如果我可以找到逃出這裡的方法
I could do anything
我就可以做任何事

Every night different guy
每晚不同男人
Numb the pain oh
麻痺痛苦
Flush it all down the drain
把一切都沖掉排光
If I could find a way out of this hole
如果我可以找到出路
I could do anything
我就可以做任何事

If I was a machine
如果我是個機器
I'd never have to worry
我永遠都不用擔心
I know that I could always press delete
因為我知道我有個刪除鍵可以隨時按下去
 

If I was a machine
如果我是個機器
I wouldn't be affected
我就不會被影響
By violence on the television screen
被電視上的暴力給影響
 

Wouldn't have a heart
也不會有心
So you couldn't break it
所以你也傷不了它
No such thing as time
也沒有時間這個東西
So you couldn't waste it
所以你也沒辦法浪費

That would be the dream
那會是個夢想
The world could never bother me
這個世界永遠都不會困擾我
 

If I was a ma- if I was a machine
如果我是個機器
If I was a machine
如果我不是人
If I was a ma- if I was ma-
如果我只是個機器
 
 
arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()