close

 

[Verse 1]
I'm doing good, I'm on some new shit

我過得很好,專注在些新的東西上
Been saying "yes" instead of "no"

答應的事情遠大於拒絕
I thought I saw you at the bus stop, I didn't though

我以為我在公車站看到你,但那不是你
I hit the ground running each night

我每個晚上都快速地達成目標
I hit the Sunday matinée

也去每個週日藝文秀
You know the greatest films of all time were never made

但你也知道最棒的電影從來就不是被創造的

[Pre-Chorus]
I guess you never know, never know

我猜你從來都不知道
And if you wanted me, you really should've showed

如果當初你對我有意思,你真的該有所表示
And if you never bleed, you're never gonna grow

如果你從來沒受過傷,那你永遠都不會成長
And it's alright now

但現在沒事了

[Chorus]
But we were something, don't you think so?

我們曾有過什麼,不是嗎?
Roaring twenties, tossing pennies in the pool

年少輕狂的20幾歲,把硬幣擲入水池許願
And if my wishes came true

如果我的願望有成真
It would've been you

那我現在會是跟你在一起
In my defense, I have none

在我的防禦中,我什麼都沒有
For never leaving well enough alone

從來沒辦法好好地從孤獨裡離開
But it would've been fun

但本來可以很有趣的
If you would've been the one

如果你是我的唯一
(Ooh)

[Verse 2]
I have this dream you're doing cool shit

我想像著你在做些很酷的事
Having adventures on your own

獨自冒險著
You meet some woman on the internet and take her home

和一些女生在網路上相遇、回家
We never painted by the numbers, baby

我們從來沒有按照計畫行事
But we were making it count

但我們有試著讓一切算數
You know the greatest loves of all time are over now

但你知道的,歷史上最棒的愛已經結束了

[Pre-Chorus]
I guess you never know, never know

我想你永遠不會知道,永遠都不會
And it's another day waking up alone

這只是另一個獨自醒來的一天

[Chorus]

But we were something, don't you think so?

我們曾有過什麼,不是嗎?
Roaring twenties, tossing pennies in the pool

咆嘯的20年代,把硬幣擲入水池許願
And if my wishes came true

如果我的願望有成真
It would've been you

那我現在會是跟你在一起
In my defense, I have none

在我的防禦中,我什麼都沒有
For never leaving well enough alone

從來沒辦法好好地從孤獨裡離開
But it would've been fun

但本來可以很有趣的
If you would've been the one

如果你成為我的唯一


[Bridge]
I, I, I persist and resist the temptation to ask you

我堅持的抵抗想問你這個問題的衝動

If one thing had been different
Would everything be different today?

"如果過去有任何一件事不同,現在會不會一切都不一樣了"

[Chorus]

We were something, don't you think so?

我們曾有過什麼,不是嗎?
Rosé flowing with your chosen family

你和你選的人喝著玫瑰酒
And it would've been sweet

酒該是甜的
If it could've been me

該是跟我喝的
In my defense, I have none

在我的防禦下,我什麼都沒有
For digging up the grave another time

我可能又會再自掘墳墓一次
But it would've been fun

但至少那會是有趣的
If you would've been the one

如果你是我的
(Ooh)

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()