[Verse 1]
I dreamed of you last week

我上禮拜夢見你
Remembered old memories

想起那些舊回憶
Cryin' in my sleep

在睡夢裡哭了
But I'd rather dream of nothing at all

但我其實寧願什麼也沒夢到的
The more I think I grow

我以為我已經成長了
The less I seem to know, oh

才發現我懂得一點也不多
You saw me sing last week

你上個禮拜來看我演出
I was hopin' you might ask

本來期待著你可能會問
"Is this one about me?"

這首歌是關於我的嗎
But how could you just say nothin' at all?

但你怎麼會什麼話都沒說呢
The more I think I grow

我以為我已經成長了
The less I seem to know
就發現我懂得還不夠


[Chorus]
Julia, I'm through with ya

Julia我跟你結束了
Julia, I'm through with ya
我們結束了


[Post-Chorus]
Thought we'd never see the sun fade

本來以為我們之間的火花不會滅
Now we'll never see that shit shining

但現在我們再也看不見火花閃耀
Did we used to fear the dark days?

我們曾經懼怕過黑暗的日子嗎
'Cause now I'm dancin' in the moonlight

現在我在月光下跳著舞
Above the city lights, yeah

看著那些城市燈光閃耀著
Where all the shooting stars eventually die (Yeah)

那些流星最後都去了哪裡啊
We're burned into the sky a million times

在天空裡燃盡了百萬次呀
Oh, mmm, mmm

[Verse 2]
Movin' at light speed

用光速移動著
And I don't need gravity

我不需要地心引力
Runnin' on empty

讓我在虛無上奔跑
Isn't it nice to just feel nothing at all?

如果什麼感覺都沒有是不是比較好過
I think I finally know

我想我終於懂了
The reason I let go
我放手的理由


[Chorus]
Julia, I'm through with ya

Julia我們結束了
Julia, I'm through with ya
我和你再也沒關係了

Thought we'd never see the sun fade

本來以為我們之間的火花不會滅
Now we'll never see that shit shining

但現在我們再也看不見火花閃耀
Did we used to fear the dark days?

我們曾經懼怕過黑暗的日子嗎
'Cause now I'm dancin' in the moonlight

現在我在月光下跳著舞
Above the city lights, yeah

看著那些城市燈光閃耀著
Where all the shooting stars eventually die (Yeah)

那些流星最後都去了哪裡啊
We're burned into the sky a million times

在天空裡燃盡了百萬次呀
Oh, mmm, mmm



[Interlude]
Wow, just ignore this one

喔wow就忽略這個吧

[Chorus]
Julia, I'm through with ya

Julia這是我們的結局了
Julia, I'm through with ya

我們結束了

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Cheng 的頭像
    Cheng

    The ONE.

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()