I thought it was easy

我以為那很容易啊

I thought you could choose

我以為你有選擇的權利

I thought that if you tried hard

我以為只要你努力了

Then you couldn't lose

那你就不會失去

I thought it was pleasure

我以為那是喜悅

I thought it was blue

我以為那是憂鬱

 

[Chorus]

Oh I thought I knew what love was

我以為我清楚愛是什麼

'till I met you

直到我遇見你

Oh I thought I thought I knew what love was

我一直以為我懂愛

'till I met you

直到你出現在我生命裡

 

[Bridge]

It's big and it's brighter

愛很大且明亮

It's more like a storm

愛很像暴風雨

Gives you a bite boy

愛給你了些甜頭

And all you want is some more

而你只想要更多

Oh I thought I knew what love was

我一直以為我知道愛是什麼

'till I felt yours

直到我感到你的愛

 

[Verse 2]

Thought it was simple

我以為那很容易

Thought we on track

我以為我們在正軌上

I thought that if you kept on giving

我以為如果一直持續付出

Then you'd get it back

那你就會有回報

I thought it was loyal

我以為那是忠誠

But I guess I was wrong

但我想,我錯了

 

[Chorus]

Oh I thought I knew what love was

我以為我清楚愛是什麼

'till I met you

直到我遇見你

Oh I thought I thought I knew what love was

我一直以為我懂愛

'till I met you

直到你出現在我生命裡

 

[Bridge]

It's mean and it's darker

愛是不懷好意且黑暗的

And it's crueller than cruel

還是比一般殘酷更殘忍的

It's long and it's harder

愛是長久且艱辛的

And it don't got no rules

而且,他是沒有規則可循的

 

[Outro]

Oh I thought I knew what love was

我以為我清楚愛是什麼

'till I met you

直到我遇見你

Oh I thought I thought I knew what love was

我一直以為我懂愛

'till I met you

直到你出現在我生命裡

 

想聽更多Tom嗎?

 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()