[Verse 1]
Every day is the same

每天都沒有改變
We end up where we started

我們無法解決任何事情
Two A.M, here again

又凌晨兩點了
With these thoughts I've exhausted
我已經因為那些想法疲倦不堪

 


[Pre-Chorus]
And I don't how much more that I can take

我不知道我還能承受多少
'Cause even when we're fighting I don't feel the pain

因為就算我們在爭吵我也感受不到痛苦
Anymore, anymore and you're not even gone yet
我們甚至都還沒結束但我已經不再為了我們爭吵感到痛苦了,


[Chorus]
What do you do when?

你什麼時候會做
Love won't last forever

愛不會永遠存在
You've only got last to news

他只會持續到新的出現罷了
I just say it's all for the better

我這麼說是因為這樣才是更好的
But every second passes

時間滴答在走
I'm already half past you

而我已經半離開你了
I'm already half past you
我就快完全不在意你了

 


[Verse 2]
It's getting late, you can stay

時間已經晚了,你可以留下來
I'm not making it easy

我不是在讓這一切好過
I'm afraid that I'm half way away from the feeling
抱歉,我對你的感覺可能已經快要完全消逝了


[Pre-Chorus]
And I, I don't how much longer I can stay

我不知道我還能撐多久
'Cause even when we fight it's hard to walk away

因為就算我們有爭吵,我還是很難說放手就放手
When the truth is I'm scared after you there'll be nothing
但真相是,我不知道和你分手後,我是否會就此孤單寂寞

 


[Chorus]
What do you do when?

你什麼時候會做
Love won't last forever

愛不會永遠存在
You've only got last to news

他只會持續到新的出現罷了
I just say it's all for the better

我這麼說是因為這樣才是更好的
But every second passes

時間滴答在走
I'm already half past you

而我已經半離開你了
I'm already half past you
我就快完全不在意你了


[Bridge]
I don't wanna let go, I don't wanna stay

我不想要放手,但也不想停留
Even if we held on would it be the same?

就算我們繼續努力,感情還會一樣嗎
I don't wanna let go, I don't wanna stay

我不想就放棄,但也不想繼續
Even if we held on, where do we go now?
如果我們繼續走下去,是朝什麼方向前進呢?

 


[Chorus]
Love won't last forever

愛不會永遠存在
You've only got last to news

他只會持續到新的出現罷了
I just say it's all for the better

我這麼說是因為這樣才是更好的
But every second passes

時間滴答在走
I'm already half past you

而我已經半離開你了
I'm already half past you
我就快完全不在意你了


What do you do when?

你什麼時候會做
Love won't last forever

愛不會永遠存在
You've only got last to news

他只會持續到新的出現罷了
I just say it's all for the better

我這麼說是因為這樣才是更好的
But every second passes

時間滴答在走
I'm already half past you

而我已經半離開你了
I'm already half past you
我就快完全不在意你了

 

想看更多Ayokay嗎?

Sleepless Night

Don't Wanna Be Your Friend

Stay With Me

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()