[Verse 1]

You found someone new, before me

你比我快找到新的那個人

And you didn’t try nearly as hard

但你甚至沒有像我一樣努力

And maybe that’s the problem

也許那就是問題吧

I don’t know how to take it away from you

如果我不把我的心給別人

Without giving someone else my heart

那他就會一直留在你那

 

[Pre-Chorus]

All I do

我只需要做這件事

Is get over you

我只需要放下你

And I’m still so bad at it

但我還是做的不好

 

[Chorus]

I let myself want you

我讓我自己想要你

I let myself try

我讓我自己去嘗試

I let myself fall back into your eyes

我讓我自己再迷失在你眼睛裡

I let myself want you

我讓我自己想要你

I let myself hope

我讓我自己繼續抱著希望

I let myself feel things I know that you don’t

我讓我自己繼續感覺那些你早就抽離的事

You're not mine anymore

你不再是我的了

But I'm still a little bit yours

但你還擁有著部分的我

 

[Verse 2]

Maybe if I'd said

如果當時我說了

The right things

對的話

It never woulda gone this way

是不是現在就不會是這樣了

And maybe that's the problem

但也許這就是問題

Cause I still kinda think it was up to me

因為我還是覺得那是我可以控制的事

When I never coulda made you stay

但我卻從來沒辦法讓你留下

 

[Pre-Chorus]

All I do

我只需要做這件事

Is get over you

我只需要放下你

And I'm still so bad at it

但我還是做的不好

 

[Chorus]

I let myself want you

我讓我自己想要你

I let myself try

我讓我自己去嘗試

I let myself fall back into your eyes

我讓我自己再迷失在你眼睛裡

I let myself want you

我讓我自己想要你

I let myself hope

我讓我自己繼續抱著希望

I let myself feel things I know that you don't

我讓我自己繼續感覺那些你早就抽離的事

You're not mine anymore

你不再是我的了

But I'm still a little bit yours

但你還擁有著我

You're not mine anymore

你再也不是我的了

But I'm still a little bit yours

但你還擁有著我

 

[Bridge]

All I do

我只需要做這件事

Is get over you

我只需要放下你

And I'm still so bad at it

但我還是做的不好

We outgrew

我們對我們的愛

The love we knew

失去興趣

But I still wish I had it

但我多希望我還有著那份愛

 

[Chorus]

I let myself want you

我讓我自己想要你

I let myself try

我讓我自己去嘗試

I let myself fall back into your eyes

我讓我自己再迷失在你眼睛裡

I let myself want you

我讓我自己想要你

I let myself hope

我讓我自己繼續抱著希望

I let myself feel things I know that you don't

我讓我自己繼續感覺那些你早就抽離的事

You're not mine anymore

你不再是我的了

But I'm still a little bit yours

但你還擁有著我

You're not mine anymore

你再也不是我的了

But I'm still a little bit yours

但我還是你的

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Cheng 的頭像
    Cheng

    The ONE.

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()