[Verse 1]
Slowly it's showing

漸漸的他顯現出來
My heart is overflowing
我的心也逐漸滿溢


You never left this town

你從來沒離開過這個鎮
But I could barely breathe

但我幾乎快不能呼吸
I feel like it was yesterday

你告訴我別離開的樣子
When you told me not to leave

都還好清晰地像是昨天

And though it's been a while

但其實已經過了一段時間
I still feel alone

我還是感到寂寞
I'm coming back next Saturday

下周六我會回到鎮上
I wonder if you're home

你會在家嗎我想著

[Chorus]
So stay with me, stay with me

和我待在一起吧,就和我在一起
Why don't just vacay with me

就和我一起去度假呀
Run away for the day with me

和我一起逃離現實的日子
Honest, that's okay with me

老實說我完全可以接受
Just stay with me, stay with me

只要你和我待在一起,一切都可以
We ain't got no place to be

我們不會流離失所
Hotel rooms and memories

旅館房間和回憶裡
Honest, you should stay

嘿,你真的該留下

Wandering with you by my side

和你一起散步
Stay, stay with me, stay with me

和我待在一起吧,別離開我
Just stay, wondering what we left behind

留下來,一起思索我們放下的也可以
Stay, stay with me, stay with me, yeah
只要你在我身邊,只要你和我待在一起


[Post-Chorus]
Stay, just stay

留下來
Stay with me, stay with me, yeah
留在我身邊吧


[Verse 2]
Lately it's fading

最近一切都開始消逝
There's no way we'll make it
我們沒有任何辦法去做到


Did we make it seem
More than what it was?

我們有讓我們的感情看來比實際的更多嗎
You said you wanna leave this town

你說你想離開這個鎮
But no one ever does

但沒有人真的做到過
The summer's turning cold

夏天已走到尾聲
We bent until we broke

我們盡了全力
You're sick of writing letters

而你已厭倦我們只能用文字交流
So you started letting go

所以你開始放手

[Chorus]
So stay with me, stay with me

和我待在一起吧,就和我在一起
Why don't just vacay with me

就和我一起去度假呀
Run away for the day with me

和我一起逃離現實的日子
Honest, that's okay with me

老實說我完全可以接受
Just stay with me, stay with me

只要你和我待在一起,一切都可以
We ain't got no place to be

我們不會流離失所
Hotel rooms and memories

旅館房間和回憶裡
Honest, you should stay

嘿,你真的不該離去

Wandering with you by my side

和你一起散步
Stay, stay with me, stay with me

和我待在一起吧,別離開我
Just stay, wondering what we left behind

留下來,一起思索我們放下的也可以
Stay, stay with me, stay with me, yeah
只要你在我身邊,只要你和我待在一起


[Outro]
Stay

別走

So stay with me, stay with me

待在我身邊,別就這樣離開
Why don't just vacay with me

和我一起去度假吧
Stay

留下來

Run away for the day with me

我們一起逃離現實的日子
Honest, that's okay with me

只要你在我身邊,這完全不是問題
Stay

留下來吧

Just stay with me, stay with me

只要你留下來
We ain't got no place to be

我們不會流離失所
Stay

別走

Hotel rooms and memories

旅館房間和回憶裡
Honest, you should stay with me, yeah

留在我身邊吧,這是最好的選擇了

 

 

想看更多Ayokay嗎?

Half Past You

Sleepless Nights

Don't Wanna Be Your Friend

 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()