close

 

[Verse 1]
What's meant to be will turn out somehow, ay

命中註定總會揭曉的
But I can't let you walk away right now

但我現在不能就這樣讓你離開
Oh, no-no
Yeah this was lovin' at first sight, oh yeah

這就是一見鍾情阿
Now my heart beating out of line, ah yeah
我心中小鹿已快撞出直奔向你


[Pre-Chorus 1]
I know that you believe in destiny

我知道你相信命運
I promise that you won't forget me

但我可以向你保證你會忘不了我
Oh, 'cause when your eyes lock with mine

因為當我們互視至眼底
Something 'bout it feels so right

有無法言喻的感覺
So if you're drinking what I'm drinking

如果我們共享著飲料
And you're thinking what I'm thinking

也共享著想法
Can I tell you something?

讓我告訴你一件事
Please let me tell you something
就讓我告訴你吧


[Chorus 1]
Don't say what you want to

不要說你想要的
Don't say what you want to, yeah

不要把你想要的說出口
The first time I met you it was so right

第一次遇見你就什麼都對了
No, I can't let our love die

我不能也不行讓我們的愛逝去
Let's change it all right now

所以我們現在就來改變吧
Don't say what you want to

別說你要什麼
Don't say what you want to

別告訴我你要什麼
Don't say what you want to
把你想要的留在心裡


[Verse 2]
What's meant to be is gonna be now, yeah

命中註定的就是現在了
Ain't no controllin' how it's goin' down

我們無法控制那會怎麼走下去
Oh, no-no
It was lovin' at first sight, oh yeah

那就是一見鍾情阿
So, baby, shut up and kiss me, me yeah

寶貝,噓,吻我吧

[Pre-Chorus 2]
Porque esto si va funcionar

因為我們會走下去的
Lo de nosotros nunca va cambiar

我們永遠都不會改變
Entonces no perdamos tiempo

所以我們不要浪費時間了
Ven y bailame a mi tempo

快跟隨我的節奏一起跳舞吧
Bebiendo lo que estoy bebiendo

和我共飲吧
Se que estas pensando en lo que pienso

我知道你和我想的是一樣的
Estoy viendo tus movimientos

我在看著你的動作
Bailandomelo lento

一起跳舞吧,慢慢地跳吧

[Chorus 2]
Don't say what you want to

別把你想要的說出口
Don't say what you want to, yeah

就留在心底吧

En el principio

從一開始
Cuando te conocía

當我碰見你
Me enloquecí, no puedes

就深深的為你傾倒

Parar este amor

你無法停下這份愛
Don't say what you want to

別把你想要的說出口
Don't say what you want to

就留在心底吧
Don't say what you want to
你其實是想要和我待在一起


[Outro]
Don't say what you want to

別把你想要的說出口
Don't say what you want to

就留在心底吧
Don't say what you want to
你其實是想要和我待在一起

 

想聽更多Matoma嗎?

 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()