close
 

[Verse 1]
Hey, Sara, would you trust I don't compare you
嘿莎菈,你相信我不會把你
To those girls you say you're scared of
跟那些你恐懼的那些女生比較嗎
Who lay by the pool
就是那些躺在泳池邊的女生們呀
And I promise when I say this, I am honest
我跟你保證我說的都是實話
They're just jealous prima donnas
他們只是在忌妒你而已
Who wish they were you
想要她們自己是你

[Pre-Chorus]
But if you can't last the weekend
但如果跟愛你的人
With someone that loves you
一起共度週末你都沒辦法了
Then how can I love you?
那我該怎麼愛你
And if on Sunday I can't sleep in
如果星期天我不能賴床
It means that I've lost you
那就代表我已經失去你了
Don't know what I'd do
不知道我會怎麼做

[Chorus]
It's Monday morning
星期一早上了
And I think you might not be mine
我想你大概不是我的吧
It's too late to ask you why
已經太遲問你原因了
And I'm afraid I've wasted time
我怕我浪費了時間
I can't restore it
我沒辦法找回
That feeling I once thought we had
那個我以為我們曾共同有的情感
It's too late to say I'm mad
告訴你我生氣已經太遲了
Am I the only one who's sad? (Woo)
我是唯一一個難過的人嗎
 
[Post-Chorus]
Do-do-do-do (Woo), do-do
Do-do-do-do, do-do

[Verse 2]
Hey, Sara, we should wake and pull the shades up
嘿莎菈,我們應該坦白地談談
You can say what you're afraid of
你可以跟說你在怕什麼
I's only just me
我就只是我
'Cause I'll listen, how you say you hate tradition
我會聽你說你是如何地厭惡傳統
How you can't afford tuition
你為什麼負擔不起學費
How your mom's never pleased
還有你媽為什麼永遠不滿意

[Pre-Chorus]
But if you can't last the weekend
但如果跟愛你的人
With someone that loves you
一起共度週末你都沒辦法了
Then how can I love you?
那我該怎麼愛你
And if on Sunday I can't sleep in
如果星期天我不能賴床
It means that I've lost you
那就代表我已經失去你了
Don't know what I'd do
不知道我會怎麼做

[Chorus]
It's Monday morning
星期一早上了
And I think you might not be mine
我想你大概不是我的吧
It's too late to ask you why
已經太遲問你原因了
And I'm afraid I've wasted time
我怕我浪費了時間
I can't restore it
我沒辦法找回
That feeling I once thought we had
那個我以為我們曾共同有的情感
It's too late to say I'm mad
告訴你我生氣已經太遲了
Am I the only one who's sad? (Woo)
我是唯一一個難過的人嗎
 
[Post-Chorus]
La-la-la-la (Woo), la-la
La-la-la-la, la-la
La-la-la-la (Woo), la-la
La-la-la-la, la-la
arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()