close

 

Wake up

醒來

Man I hate the front door

我真的很討厭大門

Tell myself go out more

告訴自己要多出門

End up in the same bed lonely

最後還是在同一張床上寂寞

Feels like

感覺像是

Every day is wasted

每天都被浪費了

Like I'm on a wait list

就像我在候補名單

For someone to really know me

等著那個真的懂我的人出現

I don't know where you're from I don't care if it's real

我不知道你是哪裡人,也不在乎是不是真的

Cause I like the way you talk

因為我喜歡你說話的方式

The way you feel

也喜歡你給我的感覺

 

Automatic

完全自動的

Shit you feel like magic

你感覺像是魔法

Cinematic

電影般的

(And I)

Gotta have it

我一定要得到

Shit you feel like magic

該死的你好像什麼魔法

God I love the way you talk

我真的好愛你說話的方式

The way you feel

你給我的感覺

Baby

寶貝

 

I've been

我一直

Driving with the breaks on

都踩著煞車

Taking all the turns wrong

在所路口轉錯方向

But if it brought me here I'm not mad

但如果那些錯領著我到這裡,那我沒有怨氣

 

Tell me

告訴我

This don't happen often

這件事很少發生

Got you ditching your friends

讓你拋下你的朋友

You say that you never do that

你說你從來沒這麼做過

(Ah)

I don't know where you're from I don't care if it's real

我不知道你是哪裡人,也不在乎這一切是不是真的

(Ah)

Cause I like the way you talk

因為我喜歡你說話的方式

The way you feel

也喜歡你給我的感覺

 

Automatic

完全自動的

Shit you feel like magic

你感覺像是魔法

Cinematic

電影般的

(And I)

Gotta have it

我一定要得到

Shit you feel like magic

該死的你好像什麼魔法

God I love the way you talk

我真的好愛你說話的方式

The way you feel

 

Automatic

完全自動的

Shit you feel like magic

你感覺像是魔法

Cinematic

電影般的

(And I)

Gotta have it

我一定要得到

Shit you feel like magic

該死的你好像什麼魔法

God I love the way you talk

我真的好愛你說話的方式

Baby

寶貝

 

God I love the way you talk

我真的好愛你說話的方式

The way you feel

還有你給我的感受

Baby

 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()