close

It's been two months

小旅行之後

Of little vacations

也已經過了兩個月

The sound of your breathing when you sleep

你睡著時的呼吸聲

Is my favorite station

是我最喜歡的停靠站

Everyday's a holiday

跟你一起每天都是節慶

We don't have to get away

但我們不需要去哪裡

Let's order food

我們點些食物

A couple drinks

喝點小酒吧

We don't gotta do anything

沒有一定要做什麼事

Still remember the first time I met ya

還記得第一次遇見你

Confidently dancing by yourself

你獨自自信的跳著舞

All the little things are hard to measure

那些小事很難細數

In my brain like books up on a shelf

在我腦海裡他們就像書本在書架上

Mental pictures of you on guitar

想像你在彈吉他

Watching TV, laying in the dark

看電視、躺在黑暗中

Falling for you was the easy part

為你著迷是最容易的部分

Cause before you

因為在你出現之前

I was in rut

我陷在深淵裡

You opened me back up

你讓我重新開始

All it took was a little bit of love

原來只需要一點愛

To balance me out

就能平衡

You're the plus

在我的減法裡

To my subtraction

你是加號

The healing to my pain

讓我的傷口癒合

Your touch is like a rainbow

你的碰觸就像個彩虹

After the rain

雨過天晴後

After the rain

下過雨之後

After the rain

走過黑暗之後

After the rain

雨過天晴了

You took me by surprise

你給了我驚喜

I wasn't expecting

我沒有期待

To find someone I like enough

會找到讓我喜歡到

To clean up their messes

去整理你的生活

I'm anal but you're patient

我是個渾蛋但你有耐心

We're both difficult at times

我們對不同事情有堅持

You don't ask me to

你沒有要求

But I cook for you

但我為你下廚

It's no biggie, I don't mind

那沒什麼,我沒放在心上

Still remember the first time I met ya

還記得第一次遇見你

Confidently dancing by yourself

你獨自自信的跳著舞

All the little things are hard to measure

那些小事很難細數

In my brain like books up on a shelf

在我腦海裡他們就像書本在書架上

Mental pictures of you on guitar

想像你在彈吉他

Watching TV, laying in the dark

看電視、躺在黑暗中

Falling for you was the easy part

為你著迷是最容易的部分

Cause before you

因為在你出現之前

I was in rut

我陷在深淵裡

You opened me back up

你讓我重新開始

All it took was a little bit of love

原來只需要一點愛

To balance me out

就能平衡

You're the plus

在我的減法裡

To my subtraction

你是加號

The healing to my pain

讓我的傷口癒合

Your touch is like a rainbow

你的碰觸就像個彩虹

After the rain

雨過天晴後

After the rain

下過雨之後

After the rain

走過黑暗之後

After the rain

雨過天晴了

arrow
arrow
    全站熱搜

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()