close

 

[Verse 1]
Time's on your side

時間站在你那邊
When you're six years young and brave

當你六歲年輕又勇敢
Heart's beating wild

心跳狂放的跳著
Like it's strong and could never break
強壯的像是永遠都不會受傷


[Pre-Chorus]
Then you meet your first love

接著你遇到初戀
Just to learn a lesson

只是為了成長
Guess it's kinda fun in a funny way

我想那在某個有趣的層面上看來蠻有趣的吧
Then it gets deeper

然後就越來越深刻
You say, "I'll never leave ya"

你說:我永遠不會離開你
'Til you get scared and you run away

直到你害怕逃離
Remember what I say
記住我說的話


[Chorus]
You can cry

你可以流淚
'Cause your tears are gonna dry

因為眼淚會乾
I wouldn't lie

我不會騙你
Cross my heart and hope to die

我誠心的向上天保證
I hope you know that I will be here

我希望你知道我會一直在這裡
With my shoulder by your side

當你的依靠
So cry

所以哭吧
You can leave it all behind tonight
你今晚可以把一切都放下


[Drop]
Cry, I

哭吧
You can leave it all behind
你可以把一切都放下的


[Verse 2]
Now you're up in the night

你現在半夜還醒著
Thinking 'bout a call that you never made

想著那通你沒撥出去的電話
You work for a life

你工作只為了一種生活
That you don't want anyway
但那不是你想要的


[Pre-Chorus]
Then you meet a real one

然後你遇到對的人

Learn another lesson

也從他身上學到些東西
Guess it's kinda fun in a funny way

我想那在某個有趣的層面上看來蠻有趣的吧
Then you wanna be heard

接著你想要他的關注

Scream until your chest hurts

叫到你的肺都痛了
Are you gonna stay or run away?

你還要留下來嗎?還是要逃走了
Hear me when I say

聽我說



[Chorus]
You can cry

你可以哭
'Cause your tears are gonna dry

因為眼淚終究會乾
I wouldn't lie

我沒有騙你
Cross my heart and hope to die

我真心誠意的在告訴你
I hope you know that I will be here

我希望你知道,我永遠都會在這裡
With my shoulder by your side

肩膀隨時都可以借你
So cry

所以哭吧
You can leave it all behind tonight
今晚你可以把一切都放下


[Drop]
Cry, I

哭吧
You can leave it all behind
今夜你可以把一切都放下的

Cry, I

就哭吧
You can leave it all behind
你可以放下的


[Bridge]
When the words in your chest hurts

當在你心裡的話痛著
You can leave it all behind

你可以放手的
When you know it can't get any worse

當你知道已經是最糟的狀況了
Keep your shoulder close to mine

把你的肩膀靠著我的吧
When your eyes are about to burst

當你的眼淚已經滿到要溢出來了
Let it out, you'll be alright

就哭出來吧,會沒事的
You can leave it all behind

你放得了手的
Leave it all behind and
把一切都放下然後
[Chorus]
Cry

哭吧
'Cause your tears are gonna dry

因為眼淚終究會乾的
I wouldn't lie

我不會騙你
Cross my heart and hope to die

我真心的在跟你說
I hope you know that I will be here

我希望你知道我會一直在這裡
With my shoulder by your side

肩膀隨時都可以給你靠
So cry

所以哭吧
You can leave it all behind tonight

你今晚可以把一切都放下的

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()