close

Is it time?

時間到了嗎
Time for you to go now

你要離開的時間到了
On your flight, one way to Tokyo

單程機票到東京
Take my note

收起我的紙條
I'll put it in your suitcase

我會放進你的行李
It's what I wrote

我寫的東西
For when you're missing home
是為了你想家的時候


All my tears

我的眼淚
Are running down my face now

流個不停
It's hard to speak

很難訴說
With a lump in my throat

有東西哽住喉嚨
One last kiss

最後一個吻
Before you walk away

在你離開之前
And disappear away to Tokyo
在你消失到東京之前


City lights will blind you

五光十色的城市會讓你迷失
And I'm sure you'll meet somebody

我也確定你會遇到個誰
Who can take you everywhere you wanna go

會帶你去所有你想去的地方
But I hope you don’t forget me

但我希望你不會忘了我
‘Cause I’ll be waiting patiently

因為我會耐心的等待
And counting down the days until you’re home

倒數著你回家的日子
And I have to be strong

我必須要堅強
So I prove to myself I can do it

因為我要證明我可以做到
I can do it

我做的到
And I have to be strong

我要堅強
So I prove to myself I’ll get through it

我要證明我可以撐過去
I’ll get through it

我可以的
I’ll get through it

我會撐過去

All my tears

我的眼淚
Are running down my face now

不停的在我臉上奔騰
It's hard to speak

我說不出話
With a lump in my throat

喉嚨像是被東西鯁住一樣
One last kiss before you walk away

在你離開前的最後一吻
And disappear away to Tokyo

在你去東京前的最後一吻

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()