close

 

[Verse 1]
I know you said that you would never hurt me

我知道你說過我絕不會讓我傷心
But it's not your fault, I'll still think the worst anyway, yeah

但那不是你的錯,我還是會做最糟的打算
Let's be clear, I know that I can trust you

我們就坦承地說吧,我知道當你在我身邊
When you're under me, but tell me honestly
我可以相信你,但老實的告訴我吧


[Pre-Chorus 1]
If you alone

如果你獨自一個人
With some hoe who I don't know

和一些我不認識的女人
And she gets too close for comfort, says she good at secrets

而他開始靠近你,說他很能保守秘密
Would you say no or let your body take control?
你會拒絕還是讓身體去反應


[Chorus]
'Cause you're just a boy

因為你也就是個男孩
You've got a switch in your head

腦裡有個開關
I've seen how quick you forget yourself

我看過你失去理智有多快
I know it all too well

我太了解了
'Cause you're just a boy

因為你也就是個男孩
You go from careful to wild

你從小心翼翼到放開來玩
And what if I'm not by your side

如果我不在你身邊
When she fucks with your honesty?

她什麼時候會讓你不能再誠實?
'Cause you're just a boy

因為你也只不過是個男孩

[Verse 2]
You can tell me all this shit is in my mind

你可以說這些都是我自己想的劇情
That I'm just a spiteful, psycho, walking tightropes

你可以說我就是小心眼,瘋子,行走的緊繃鋼索
Tryna catch you outta line

試著抓住你的小辮子
But no, I'm not

但我並沒有
When I'm alone and all I got is time

當我一個人的時候,我唯一有的就是時間
Too much time

有太多時間了
And you don't pick up

而你不接電話
My head starts to make shit up
我的心就開始編故事


[Pre-Chorus 2]
Like you are alone

像是你自己一個人
With some hoe who I don't know

跟那些我不認識的女人一起
And she gets into your phone

然後她的資訊就進到你的手機
You give in to your weakness so easily

你太容易把你的弱點展示出來
Would you even think 'bout me?
你有想到我嗎


[Chorus]

'Cause you're just a boy

因為你也就是個男孩
You've got a switch in your head

有個開關在腦裡
I've seen how quick you forget yourself

我看過你失去理智有多快
I know it all too well

我太了解了
'Cause you're just a boy

因為你也就是個男孩
You go from careful to wild

你從小心翼翼到放開來玩
And what if I'm not by your side

如果我不在你身邊
When she fucks with your honesty?

她什麼時候會挑戰你的誠實
'Cause you're just a boy

因為你也只不過是個男孩



[Outro]
You're just a boy, hey, mmh

你也就是個男孩
You're just a boy, ah, hey, yeah

也還只是個男孩
You're just a—

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()