close

 

We don't have to fall with it

我們不需要一起墜落

It doesn't have to be this way

不需要是這樣的啊

You're tryna talk me out of it

你試著說服我

Just to see if I'll break

只想看看我是不是會就此崩潰

Say that I'm done, call it a day

說著我受夠了,今天就這樣吧

Tell me do you ever wonder

告訴我啊你曾經疑惑過嗎

How it can feel holdin' our weight

Under the pressure we're under

在這樣的壓力下我們還能感受什麼

 

'Cause usually by now we're sleepin' just fine

因為通常我們現在就能夠入眠

But I've never seen that tired look in your eyes

但我從沒在你眼裡看見那樣的疲憊

Just promise me you'll sleep on it

跟我保證你有辦法就這樣睡去

One more night

就再一晚吧

 

'Cause baby it's too late

因為寶貝現在時間已晚

To be packin' up your suitcase now

不適合打包離開

No you can't just decide to walk away

你也不能就這樣轉身離開

Just when things don't go our way

只因為事情跟我們期望的不同

After all we've been through

如果我們一起經歷過的那些事

If this means anything to you

還對你來說有點意義

Then stay

就留下來吧

 

Remember in the beginning

還記得一開始的時候

I didn't even know your name

我甚至不知道你的名字

Pre drinking in your friend's kitchen

在你朋友的廚房先喝過一輪

Who'da known that someday

誰知道就在某天

Years down the line, you would be mine

某年後,你會屬於我

And I'd be here stopping you leaving

而我會在這裡阻止你離開

And when we wake up, we'll go back to us

當早晨來臨我們醒來,我們就會再是我們

And then you'll know every reason

而你也會知道所有的原因

 

'Cause baby it's too late

因為寶貝現在時間已晚

To be packin' up your suitcase now

不適合打包離開

No you can't just decide to walk away

你也不能就這樣轉身離開

Just when things don't go our way

只因為事情跟我們期望的不同

After all we've been through

如果我們一起經歷過的那些事

If this means anything to you

還對你來說有點意義

Then stay

就留下來吧

You, then stay

留下來吧寶貝

You, then stay

別走

You, then stay

別就這樣離開

 

'Cause usually by now we're sleepin' just fine

因為通常我們現在就能夠入眠

But I've never seen that tired look in your eyes

但我從沒在你眼裡看見那樣的疲憊

Just promise me you'll sleep on it

跟我保證你有辦法就這樣睡去

One more night

就再一晚吧

 

'Cause baby it's too late

因為寶貝現在時間已晚

To be packin' up your suitcase now

不適合打包離開

No you can't just decide to walk away

你也不能就這樣轉身離開

Just when things don't go our way

只因為事情跟我們期望的不同

After all we've been through

如果我們一起經歷過的那些事

If this means anything to you

還對你來說有點意義

Then stay

就別走啊

 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()