close

[Verse 1]
Hey Momma, how do you get a red wine stain

嘿媽咪,要怎麼把紅酒漬
Out of your favorite dress?

從你最愛的洋裝上去掉
Black mascara off a pillow case?

還有枕頭套上的睫毛膏要怎麼用呢
Cure a one-too-many headache?

頭痛怎樣才能緩解
Momma can I come and maybe stay a few days

媽咪,我這幾個禮拜
This weekend or next?

可以去你家待個幾天嗎
And hey, how do you get a red wine stain

嘿,到底該怎麼做

Out of your favorite dress
才能把紅酒漬從最愛的洋裝上去掉阿

[Chorus]
How does he sleep at night?

他怎麼能夠入睡?
Momma, the nerve of this guy

媽咪,這男人的膽子

To leave me so easy

讓他這麼輕易的就離開我了
Am I gonna be alright?

我會沒事嗎?
I wanna kick myself for falling so hard

我想要揍這個墜落的我自己一頓
Momma, can you die from a broken heart?
媽咪,有人心碎而死的嗎?

 


[Verse 2]
Can you ask Daddy if he's got time

你可以幫我問爸比有沒有時間
To come and look at my front door

來幫我看看大門嗎
It got slammed last night

昨晚他甩了它
And now it don't close right

現在它好像關不太起來了
And just promise that you won't tell him everything

但你保證你不會什麼都告訴他
And keep that pistol in the drawer

手槍也要好好的收在抽屜裡
Momma, please don't say

媽咪,拜託別說
I'm gonna laugh about this someday

總有一天我會笑著看這些事的
You didn't see the way he drove away

但你不知道他是怎麼離開的

[Chorus]
How does he sleep at night?

他怎麼能夠入睡?
Momma, the nerve of this guy

媽咪,這男人的膽子

To leave me so easy

讓他這麼輕易的就離開我了
Am I gonna be alright?

我會沒事嗎?
I wanna kick myself for falling so hard

我想要揍這個墜落的我自己一頓
Momma, can you die from a broken heart?
媽咪,有人心碎而死的嗎?

Oh, a broken heart

心碎會死嗎


[Bridge]
Can your knees give out from praying so hard?

你的膝蓋撐得住不停的禱告嗎
Can you go blind from crying in the dark?

你會因為一直在暗夜哭泣而再也看不到嗎
Was it ever really real

這一切有真實過嗎
If he don't feel like I feel?

如果他根本就不懂我的感受



[Chorus]
How does he sleep at night?

他怎麼能夠入睡?
Momma, the nerve of this guy

媽咪,這男人的膽子

To leave me so easy

讓他這麼輕易的就離開我了
Am I gonna be alright?

我會沒事嗎?
How does he sleep at night?

他怎麼能夠入睡?
Momma, the nerve of this guy

媽咪,這男人的膽子

To leave me so easy

讓他這麼輕易的就離開我了
Am I gonna be alright?

我會沒事嗎?
I wanna kick myself for falling so hard

我想要揍這個墜落的我自己一頓
Momma, can you die from a broken heart?
媽咪,有人心碎而死的嗎?

Oh, a broken heart

心碎會死嗎

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()