[Verse 1]

And I know we said, one more fight and we separate

我知道我們說過只要再吵一次架就分手

And I know we said, can't keep living our lives this way

我們也說過我們沒辦法再這樣過下去

And I know we made ten-thousand other real promises

而我也知道我們做了其他幾百萬個真正的承諾

But what we said, it's easier said than done

但說比做還容易對吧

 

[Pre-Chorus]

'Cause I don't wanna give up any more

我不想要再放棄了

Even though you're standing at the door

雖然你已經在離開的邊緣

I'm saving numbers, never know for sure

我還在存號碼,未來沒什麼確定的阿

Darling, I just feel it, feel it

親愛的,我是這樣感覺的啊

 

[Chorus]

I feel it in my core

我從心底深處感受到

My core, my core

我的心裡深處

Just like I did before, before

就像我過去做的

In my core

我心底的聲音說

Don't give up now

別現在放棄阿

 

[Post-Chorus]

I feel it in my core, my core

我從心底深處感受到

My core, my core

最底層的聲音阿

 

[Verse 2]

And I know they say, never let go the past ol' pain

我知道他們說,永遠別讓過去的傷痛過去

And I know they say, life is a little too short to waste

他們也說,人生不夠長讓你去浪費

And I know I say, I don't give a damn about what they say

我也說過,我才不在乎他們說什麼

'Cause luck can change even the brightest smiles

因為命運就連最燦爛的微笑都可以撼動

 

[Pre-Chorus]

'Cause I don't wanna give up any more

我不想要再放棄了

Even though you're standing at the door

雖然你已經在離開的邊緣

I'm saving numbers, never know for sure

我還在存號碼,未來沒什麼確定的阿

Darling, I just feel it, feel it

親愛的,我是這樣感覺的啊

 

[Chorus]

I feel it in my core

我從心底深處感受到

My core, my core

我的心裡深處

Just like I did before, before

就像我過去做的

In my core

我心底的聲音說

Don't give up now

別現在放棄阿

 

[Post-Chorus]

Said I feel it in my core, my core

是從我心底深處的聲音

My core, my core (don't you feel it in your core?)

隱藏最深的聲音阿(你感受不到嗎)

My core, my core (don't you feel it in your core?)

你有一樣的感覺嗎

 

[Outro]

And I know we said, one more fight and we separate

我知道我們有了約定,只要再爭吵一次就分開

And I know we said, can't keep living our lives in pain

我們也說過沒辦法再這麼痛苦的生活著

But you want to take that first step out the door

而你想要先離開了

I hope you feel the same way as me in your core

我希望你可以和我有一樣的感受

Your core

你的內心深處,和我感到的不同嗎

 

 

想聽更多MAGIC!嗎?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()