close
 

這首歌和我第一首翻他的歌也太不一樣了!
上一首在警告女孩他會是她流淚的原因
這一首完全就是個癡情漢子阿
有點菸嗓的歌聲真的無敵迷人!
 
 
 
Let your hair down, girl
女孩阿放下你的頭髮吧
Drop your problems at my door
讓我分擔你的問題
I can read those eyes
我可以從你的眼裡看見
What you really came here for
你來這裡的真正原因
dont say a word
別說話
Leave your worries on the floor
把擔心都放下
We can just stop time
我們就暫停時間
We don't move for nothing more
我們別再為了別的事情前進


We're all afraid to take a chance
我們都害怕去嘗試
We all have got the same questions
我們都有一樣的問題
 

Could you, could you be mine?
你可以屬於我嗎? 可以嗎?
Could you be mine?
屬於我吧
Hold me in the dark nights
在深夜裡抱緊我
When I'm all alone
當我獨自一人時
Could you be mine?
你可以屬於我嗎
I've been waiting for you
我一直在等你
Could you, could you be mine?
屬於我吧,跟我在一起吧
With your dark eyes
你深邃的眼睛
Running through the nighttime
劃破了深夜
Right where you belong
就在你歸屬的地方
Could you be mine?
屬於我吧
I've been waiting for you
我一直在等你
 

To break down the walls
You've built for someone else
打破那道你為別人豎起的牆吧
If you let them fall
如果你願意讓它倒下
We could be different
我們會跟現在不同
It's probably alcohol
可能是酒精的關係吧
That's loosening my lips
我無法克制我的嘴
But I don't care so much
但我不在乎
At least I'm saying it
至少我說出口了


We're all afraid to take a chance
我們都害怕去嘗試
We all have got the same questions
我們都有一樣的問題

Could you, could you be mine?
你可以屬於我嗎
Could you be mine?
你可以跟我在一起嗎
Hold me in the dark nights
在深夜裡抱緊我
When I'm all alone
當我孤獨一人時
Could you be mine?
你可以屬於我嗎
I've been waiting for you
我一直在等你
Could you, could you be mine?
可以嗎?可以屬於我嗎
With your dark eyes
你深邃的眼
Running through the nighttime
劃破深夜
Right where you belong
就在你歸屬的地方
Could you be mine?
你可以屬於我嗎
I've been waiting for you
我一直在等你

Could you be mine?
和我在一起吧
Could you be mine?
可以嗎?
 

We're all afraid of broken hearts
我們都害怕會心碎
We all ashamed of showing scars
我們都不願秀出傷痕
 

Could you, could you be mine?
但你可以和我在一起嗎
Could you be mine?
可以屬於我嗎
Hold me in the dark night
在深夜裡和我相擁
When I'm all alone
當我獨自一人
Could you be mine?
可以和我在一起嗎
I've been waiting for you
我一直在等著你
Could you, could you be mine?
和我在一起吧
With your dark eyes
你深邃的眼
Running through the nighttime
劃破深夜
Right where you belong
就在你歸屬的地方
Could you be mine?
你可以屬於我嗎
I've been waiting for you
我一直在等你
Could you, could you be mine?
但你可以和我在一起嗎
Could you be mine?
可以屬於我嗎
Hold me in the dark night
在深夜裡和我相擁
When I'm all alone
當我獨自一人
Could you be mine?
可以和我在一起嗎
I've been waiting for you
我一直在等著你
Hold me in the dark night
在深夜裡和我相擁
When I'm all alone
當我獨自一人
Could you be mine?
可以和我在一起嗎

Could you, could you be mine?

你可以屬於我嗎

With your dark eyes
你深邃的眼
Running through the nighttime
劃破深夜
Right where you belong
就在你歸屬的地方
Could you be mine?
你可以屬於我嗎
I've been waiting for you
我一直在等你


Could you be mine?

你願意跟我在一起嗎
Could you, could you be mine?

你可以只屬於我嗎?

 

 

想聽更多Billy嗎?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()