close

 

 

 

Hate to be vulnerable

討厭這麼脆弱
Yeah you get hurt and it shows

你受傷了而大家都看得見
Never know what I killed before

從來不知道我過去扼殺了什麼
So much love it overflows
有這多的愛滿溢出來

 


I feel your warmth giving up

我感覺到你的溫度在流失
Saying please don't let me down

說著拜託不要讓我失望

 



I won't tell her

我不會告訴她
I won't head for the door

我不會去開門
'Cause I'm yours for better or worse

因為不管好壞我都是你的
Darling, know that you're never alone

親愛的,你不是獨自一人
I will lay with you until the hurting is gone

我會和你一起直到傷害不再疼痛
I will lay with you until the hurting is gone
Gone

我會陪著你直到你再也感受不到痛


Hate to be powerless

討厭無能為力的自己
But some things you cannot face

但有些事你無法面對
Some things you cannot control

又有些事你無法控制
But you can choose to let 'em go

但你可以選擇放手

I feel your warmth giving up

我感覺到你的溫度在流失
Saying please don't let me down

說著拜託不要讓我失望

 



I won't tell her

我不會告訴她
I won't head for the door

我不會去開門
'Cause I'm yours for better or worse

因為不管好壞我都是你的
Darling, know that you're never alone

親愛的,你不是獨自一人
I will lay with you until the hurting is gone

我會和你一起直到傷害不再疼痛
I will lay with you until the hurting is gone
Gone

我會陪著你直到你再也感受不到痛


Gone

不再難過
Oh yeah
Gone

不再痛苦
Oh yeah
Gone

好起來

 

I won't tell her

我不會告訴她
I won't head for the door

我不會去開門
'Cause I'm yours for better or worse

因為不管好壞我都是你的
Darling, know that you're never alone

親愛的,你不是獨自一人
I will lay with you until the hurting is gone

我會和你一起直到傷害不再疼痛
I will lay with you until the hurting is gone
Gone

我會陪著你直到你再也感受不到痛

 

想聽更多Billy嗎?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()