沒有對穩定感情關係有期待的人遇見了一個讓自己失去控制

想和他開始穩定關係的一首自白歌

她說謊了,因為她其實想被他綁住、想和他在一起

 

 

[Verse 1]
I'm like really casual

我其實很隨興
I never get attached, you know, nuh-uh

你也知道我從沒被誰綁住
I don't want you like that at all

我也沒想要被你訂下來
I just ain't like that

因為我就不是那樣的人
I'm totally comfortable
To keep it kinda common goal, uh uh

把穩定下來放在一般目標對我來說一點問題都沒有
No, I'm not that emotional

我一點都不情緒化
I just ain't like that

我就不是那樣的人

 

 

[Pre-Chorus]
But the more time I spend with you

但和你共度越多時光
The more I feel like it just ain't true
我越覺得我以為的那些都是假的

 


[Chorus]
I lied我說謊了
(And then again and again)

(而且一次又一次)
One touch turned into a million

一次聯繫變成了百萬次
And it just got out of hand

就這樣失去控制
I lied我說忘了
(And then again and again)

(就這樣一次又一次)
One night turned into at least ten

一夜情變成至少十夜
And it just got out of hand

我無法再控制什麼


[Verse 2]
You say you don't like to commit

你說你不想要穩定
I just wanna have fun with it, nuh-uh

你只想要玩玩而已
A-rum-pum-pum-pum with it

模糊不清的解釋著
'Cause you just ain't like that

因為我就不是那樣的人啊
But suddenly you can't fall asleep, yeah

但突然我就這樣睡不著了
Not unless you lying next to me, yeah

除非你在我身邊
Even though we both agree that we ain't like that

雖然我們都不覺得我們是想穩定下來的人

 

 

[Pre-Chorus]
But the more time I spend with you

和你共度越多時間
The more I feel like it just ain't true
越覺得我其實是想穩定下來得

 

[Chorus]
I lied我說謊了
(And then again and again)

(而且一次又一次)
One touch turned into a million

一次聯繫變成了百萬次
And it just got out of hand

就這樣失去控制
I lied我說忘了
(And then again and again)

(就這樣一次又一次)
One night turned into at least ten

一夜情變成至少十夜
And it just got out of hand

我無法再控制什麼


[Post-Chorus]
I 我(說謊了)
(Lied)
I我(說謊了)
(Lied)

[Bridge]
Didn't mean to go for the deep end

我本來沒有想要進展得如此深入
But when it comes to you, got no defense

但當那和你有關,我就毫無防備
Ooh, ooh, yeah
No, no, no, I can't fall asleep, yeah
Not unless you lying next to me, yeah

如果你不在我身邊,我就徹夜難眠
Guess I need ya

看來我需要你

 


[Chorus]

I lied我說謊了
(And then again and again)

(而且一次又一次)
One touch turned into a million

一次聯繫變成了百萬次
And it just got out of hand

就這樣失去控制
I lied我說忘了
(And then again and again)

(就這樣一次又一次)
One night turned into at least ten

一夜情變成至少十夜
And it just got out of hand

我無法再控制什麼


[Post-Chorus]
I 我(說謊了)
(Lied)
I我(說謊了)
(Lied)

 

想聽更多Tove嗎?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()