See, I got myself some intuition

我的第六感突然感到些什麼
Baby I ain't dumb, my brain ain't missing

寶貝我不是傻子,我的腦也還在
I can tell by the way you're turning in your sleep

我可以從你睡覺時翻身的方式感覺得出來
You've been holding out on me and you better not do that

你一直在對我隱藏些事情,而你最好不要這麼做
'Cause I give you all of me, I'm never fronting

因為我把我所有都給了你,我從來沒有假裝過
And you can't deny that we've got something, yeah

而你也不能否認我們之間有過什麼
Holding you, touching you, ain't like nothing else

牽著你、碰觸你是任何別的事情都比不上的
But I can't never tell if you're feeling it, baby 'cause I

但我永遠都不知道你是不是也有一樣的感覺

寶貝,我想要

Wanna be the only one you trust

當你唯一相信的人
Wanna be the only one you love

當你唯一愛的人
Wanna be the only one you tell your secrets

當你唯一會傾訴秘密的人
Wanna be the one you always call

當唯一你會不停打電話的人
Wanna be the one you give it all

當唯一那個你給予全部的人
I wanna be the one

我想要當你的唯一

But baby am I enough?

但寶貝,我夠格嗎?
You gotta tell me the deal

你要告訴我你是怎麼想的阿
You either love me or you do not

你要不是愛我就是不愛我
So what's up? Just be real

所以呢? 告訴我實話吧
You've been spending your life
Using words like a shield

你在生活中一直都用言語當作你的盾牌
I know it's easier telling lies

我知道那樣說謊容易些
But tonight, just be real

但今晚,對我坦白吧


Got a different vibe like every second

每秒我都感受到不同氛圍
It's like constantly I'm second guessing

就像是我每秒都不停地在猜測
I've been drinking just to get it off my mind

我喝著酒讓這些事從我腦中隔離
Pretending everything is fine

假裝一切都好
It doesn't work, baby 'cause I

可是寶貝,那一點用都沒有

因為我想

Wanna be the only one you trust

當你唯一相信的人
Wanna be the only one you love

當你唯一愛的人
Wanna be the only one you tell your secrets

當你唯一會傾訴秘密的人
Wanna be the one you always call

當唯一你會不停打電話的人
Wanna be the one you give it all

當唯一那個你給予全部的人
I wanna be the one

我想要當你的唯一


But baby am I enough?

但寶貝,我夠格嗎?
You gotta tell me the deal

你要告訴我你是怎麼想的阿
You either love me or you do not

你要不是愛我就是不愛我
So what's up? Just be real

所以呢? 告訴我實話吧
You've been spending your life
Using words like a shield

你在生活中一直都用言語當作你的盾牌
I know it's easier telling lies

我知道那樣說謊容易些
But tonight, just be real

但今晚,對我坦白吧

Already know exactly what you really wanna say

我已經清楚地知道你想要說什麼了
And there's no going back so you should say it anyway

已經沒有回頭路了所以你就說吧
It's gotta drive you crazy how you keep it all inside

你把那些話藏起來的方式會讓你瘋掉的
So take a minute, I can only ask one more time

你花點時間想清楚,我會再問你最後一次


baby am I enough?

寶貝,我夠格嗎?
You gotta tell me the deal

你要告訴我你是怎麼想的阿
You either love me or you do not

你要不是愛我就是不愛我
So what's up? Just be real

所以呢? 告訴我實話吧
You've been spending your life
Using words like a shield

你在生活中一直都用言語當作你的盾牌
I know it's easier telling lies

我知道那樣說謊容易些
But tonight, just be real

但今晚就對我坦白吧

Oh, oh, oh yeah
Oh, oh, oh yeah

 

 

想聽更多Phoebe嗎?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()