[Chorus]
Ooh, I’d be nothing without you

沒有你我什麼都不是
Ooh, there’d be no song without you

如果沒有你我一首歌都寫不出來
Without you

如果沒有你

[Post-Chorus 1]
When I’m down and out and feel like

當我情緒低落、不在狀況裡
There is nothing left for me

覺得沒有什麼屬於自己
You save me

你拯救了我

[Chorus]
Ooh, I’d feel nothing without you

如果沒有你我可能感受不到什麼
Ooh, there’d be no song without you

我一首歌都寫不出來
Without you

如果沒有你

[Post-Chorus 2]
When I got into a fight and

當我捲入爭吵
You stood right up for me

你毫不猶豫地站出來幫我
You save me, you save me
你拯救了我,你救了我


[Interlude]

[Post-Chorus 3]
When I worry ‘bout some stupid shit

當我在為無意義的是煩惱時
You always reassure me

你總是能再讓我放心
You save me (You save me)
你救了我,拯救了我


[Chorus]
Ooh, I’d be nothing without you

沒有你我什麼都不是
Ooh, there’d be no song without you

沒有你這些歌都不會存在
Without you

如果沒有你

[Outro]
There would be no song without you

我一首歌都寫不出來
There would be no song without you

這些歌都不會存在
There would be no song without you

一首歌都寫不出來
Without you, without you, without you

如果不是你,如果沒有你,如果沒有了你

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()