close

 

[Intro]
I can't do this anymore

我沒辦法再這樣下去了

[Verse 1]
I hope you make it past New Year's

我希望你有好好度過新年
With a smile on your face

有微笑在臉上
Countin' the days since I've known you

我還算著認識你的日子
When your life rearranged
但你的生活已經重新整理


[Pre-Chorus]
And I still just don't know

而我還是不知道
Where the fuck else I'd go

我到底該何去何從
'Cause it's not cancer

因為那並不是不治之症
We just wish it was
我們只是希望它是


[Chorus]
You're beautiful (Beautiful)

你好美
That's what you are

你就是那樣
And I still don't know

但我還是不懂
How we fell in love

我們怎麼會在一起
You're beautiful (Beautiful)

你很美
I swear it's true

我發誓我說的是實話
And I just don't know

我只是不知道
What else to do
我還可以做些什麼


[Verse 2]
You'll fly alone at Thanksgiving

你在感恩節自己搭上飛機
To get out of New York

只為了離開紐約
I'm just so happy you're living

只要知道你還活著
Wouldn't ask you for more

我就已經滿足了,不會再多問什麼


[Pre-Chorus]
But you still just don't know

但你還是不知道
How to make some place home

怎麼把某個地方當家
'Cause we could've had it

因為我們本來有機會的
Don't you wish we did?
你難道不希望我們有個家嗎


[Chorus]
You're beautiful (Beautiful)

你好美
That's what you are

那就是你的樣子
And I still don't know

但我還是不知道
How we fell in love

我們當初是怎麼陷入愛河
You're beautiful (Beautiful)

你很美
I swear it's true

我發誓是真的
And I just don't know

而我只是不知道
What else to do

我還能做些什麼
(Two, three, four)

[Instrumental Break]

[Chorus]

你很美
I swear it's true

我發誓是真的
And I just don't know

而我只是不知道
What else to do

我還能做些什麼



[Outro]
Tell me, are we

告訴我
Still the only to fall?

我們難道還是唯一的墜落的人嗎
You're beautiful

你真的好美

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()