[Verse 1: Jeremy Zucker]
Lyin' isn't better than silence

說著謊比沉默不語好
Floatin', but I feel like I'm dyin'

還浮沉著但卻感覺在死去

[Chorus: Jeremy Zucker & Chelsea Cutler]
Still, no matter where I go

到現在仍是這樣
At the end of every road

無論我和誰走在一起,到了最後
You were good to me

我都會想起你對我好的身影
You were good to me, yeah

你當初是對我好的呀
I know it's easier to run

我知道逃避很容易
After everything I've done

在我做過的那些事之後
You were good to me

我才想起你當初對我有多好
You were good to me
領我到正確的方向


[Post-Chorus: Chelsea Cutler]
(Let's get this bread, son)
You were good to me

你對我是好的
(Whatever you want)
You were good to me

你對我來說是好的影響

[Verse 2: Chelsea Cutler]
Leavin' isn't better than tryin'

轉身離開怎麼樣也比不上努力
Growin', but I'm just growin' tired
我還在成長著,但越來越疲倦了


[Chorus: Chelsea Cutler & Jeremy Zucker]
Now I'm worried for my soul

現在我為我的靈魂擔心著
And I'm still scared of growin' old

仍懼怕著老去
You were good to me

你曾經對我很好呀
You were good to me, yeah

是好的影響阿
And I'm so used to lettin' go

但我卻如此習慣地就放手
But I don't wanna be alone

雖然我一點也不想獨自一人
You were good to me

你對我很好呀
You were good to me, yeah, oh
你當初對我有多好呀


[Bridge: Jeremy Zucker & Chelsea Cutler]
God only knows where our fears go

天神只知道我們的恐懼去了哪
Hearts I've broke, now my tears flow

我曾經傷過了那些心,如果換我淚流了
You'll see that I'm sorry

你會看出我的抱歉
'Cause you were good to me

因為你當初是對我如此地好
You were good to me

引導著我到對的方向

[Outro: Jeremy Zucker & Chelsea Cutler]
And now I'm closin' every door

而現在我把每個機會都擋在門外
'Cause I'm sick of wantin' more

因為我已經厭倦不停地渴求更多
You were good to me

你當初對我有多好
You were good to me, yeah

領著我到對的方向
Swear I'm different than before

我發誓我已經和過去不同
I won't hurt you anymore

我不會再傷害你了
'Cause you were good to me

因為我知道你當初對我有多好

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()