close

 

[Verse 1]

I'm such a bore, I'm such a bummer

我是個無趣的人還掃興

There must be more behind the summer

夏天過去後一定還有些什麼

I want someone to make some trouble

我想要跟誰一起惹麻煩

Been way too safe inside my bubble, oh

已經在我的泡泡裡安全太久了

Take me out and keep me up all night

帶我出去讓我整夜狂歡吧

Let me live on the wilder side of life

讓我過著狂野面的生活

 

[Chorus]

Carry me away

帶我走吧

Carry me away

讓我情緒有出口

Carry me away

帶我一起去

Carry me away

和你一起去

Carry me away

離開我安全的泡泡

Carry me away

讓我享受生活狂野的那面吧

 

[Verse 2]

You carnivore, you loose cannon

你是肉食動物但失去大砲

Can I have some more? I can't understand it

我還可以要更多嗎,我不是太懂

You fast car, you foolish spender

你是快車,盲目的消費者

You know you are, and I surrender

你也知道,而我對你投降

So come on over and wake me up

所以來吧讓我醒來

Put some of your tequila in my coffee cup

倒些你的龍舌蘭到我的咖啡裡

You know I need you, and that's for sure

你知道我需要你,無庸置疑

You're just the kinda crazy I've been lookin' for

你就是我一直在尋找的瘋狂

 

[Chorus]

Carry me away

帶我走吧

Carry me away

讓我情緒有出口

Carry me away

帶我一起去

Where the sun hits my face all different

去那個太陽在臉上有不同感受的地方

Carry me away

帶我走吧

Carry me away

跟你一起

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()