[Verse 1]
Heard you got a girl and she's so beautiful

聽說你有了個新的女孩,而且她很美
And you still hit my phone when you should be moving on

但你仍會打電話給我就算你該放下過去了
She don’t do what I can 'cause she don't understand

她不會做我能做到的因為她不了解
’Cause she don't like the bands

也不喜歡那些樂團
No, she don't like the bands you grew up on
恩是呀她不喜歡你成長過程中的那些樂團


[Pre-Chorus]
You got my number saved

你仍存著我的電話
Under your brother's name

但顯示名稱是你弟弟
You got my number saved

你還留著我的電話
'Cause you still talk to me

因為你仍會和我連絡
But you think she don't know

而你覺得她不知道

[Chorus]
You got a girl with a body

你有個身材姣好的女孩
Why you even want me?

你怎麼還會想要我
Why you even want me, love?

為什麼還要我呢
You got a girl with a body

你已經有了個身材姣好的女孩
Why you even on me?

為什麼我還會是你的目標
Why you even calling me, love?

你為什麼還會打給我
She's fucking beautiful

她是如此該死的美麗啊
So fucking beautiful

該死的美呀
So why you still calling me up?

你為什麼還在打電話給我
Why you still call?

為什麼?



[Verse 2]
If your baby knew, what do you think she would do?

如果你的寶貝知道了,她會怎麼做呢
You fucked up me and you, don't you fuck up this, too

你已經把"我們"毀了,別再毀掉你們的
’Cause if you think I’m 'bout it

因為如果你覺得我就是這樣
You should know I’m not about it

你該知道我不是那樣的
That I'm so not about it

我一點也不想在你們之間
You should go, goddamn
你該走了,該死的


[Chorus]

You got a girl with a body

你有個身材姣好的女孩
Why you even want me?

你怎麼還會想要我
Why you even want me, love?

為什麼還要我呢
You got a girl with a body

你已經有了個身材姣好的女孩
Why you even on me?

為什麼我還會是你的目標
Why you even calling me, love?

你為什麼還會打給我
She's fucking beautiful

她是如此該死的美麗啊
So fucking beautiful

該死的美呀
So why you still calling me up?

你為什麼還在打電話給我
Why you still call?

為什麼?



[Bridge]
If you think I'm ’bout it, you should know

如果你覺得我是如此,你該知道
That I'm still not about it, you should go, yeah

我從來就不是那樣的,你該走了
She's fucking beautiful

她是如此美麗呀
So fucking beautiful

該死的美
You say she doesn't mind
你卻說她不會在意


[Chorus]
'Cause you got a girl (You got a girl with a body)

你都已經有個女孩等著你了
Why you even on me? (Why you even on me, love?)

為什麼還把我放在你的目標裡
You got a girl with a body

你有個身材姣好的女孩了
Why you even on me?

為什麼還要找我
Why you even calling me, love?

怎麼還在打電話給我
She's fucking beautiful

她是如此的美麗呀
So fucking beautiful

該死的美麗
So why you still calling me up?

你到底為什麼還在打電話給我呀
Why you still call?

怎麼還打給我呢

[Outro]

’Cause if you think I’m 'bout it

因為如果你覺得我就是這樣
You should know I’m not about it

你該知道我不是那樣的
That I'm so not about it

我一點也不想在你們之間
You should go, goddamn
你該走了,該死的

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()