[Chorus: Jackson Foote, Jackson Foote & Emma Lov Block]
I think my heart got lost

我想我的心走失了
So tell me if you find it

如果你找到了告訴我一聲吧
I think my heart got lost

我想我的心走失了
I wish it wasn't like this

我多希望事情不是像這樣的
Fuck, I'm sorry that we met

該死的我很抱歉我們遇見了
I guess it's just bad timing, yeah

我猜只是在錯誤的時間點吧

I think my heart got lost

我想我的心走失了
So tell me if you find it

如果你找到了告訴我一聲吧


[Verse 1: Jackson Foote, Jackson Foote & Emma Lov Block]
In the back of the bar, right there on the table

在酒吧的後方,就在那張桌子上
Near your wine glass with your lipstick

妳的酒杯上還有口紅印
Maybe somewhere, her apartment

也許某個地方,她的公寓吧
Next to her clothes on the carpet

在她散落著衣服的地毯上
Every evening, every weekend

每個夜晚,每個週末
I'll go to parties for no reason

我會沒原因的去party
And I'm leaving with somebody

然後跟某個誰一起回家
But she'll never really know me

但她永遠都不會真正認識我
Ooh, baby, don't go, I'm bad at being alone

嘿寶貝,別走吧,獨處不是我的強項
Being alone, yeah

[Chorus: Jackson Foote & Emma Lov Block]

I think my heart got lost

我想我的心走失了
So tell me if you find it

如果你找到了告訴我一聲吧
I think my heart got lost

我想我的心走失了
I wish it wasn't like this

我多希望事情不是像這樣的
Fuck, I'm sorry that we met

該死的我很抱歉我們遇見了
I guess it's just bad timing, yeah

我猜只是在錯誤的時間點吧

I think my heart got lost

我想我的心走失了
So tell me if you find it

如果你找到了可以告訴我嗎



[Post-Chorus: Jackson Foote & Emma Lov Block, Emma Lov Block]
Ooh, ooh
Have I told you that you're lovely?

我有跟你說過你很可愛嗎
But I'm no good, baby, trust me

但我不是好的選擇,相信我啊寶貝
Ooh, ooh
I've got nothing left to give you

我已經沒有什麼可以給你了
I've got nothing left to give you
給不起你要的


[Verse 2: Jackson Foote]
I wonder what it is I'm missing

我想著我到底還少了什麼
I wonder if I'd ever really know the difference

我疑惑著我是否真的知道那些差別
I wonder how long I'll be coming up short

我想著我還要這樣的不完整多久
I wonder why I'm always falling apart

我疑惑著為什麼我總在分崩離析著
And it's so damn easy for everyone else

對其他人來說怎麼都這麼該死的容易
And I wonder why I can't get over myself

但我怎麼就怎麼樣都走不過去呢
And I wonder if telling the truth might help

所以我想著如果說出實話會有用嗎
That I never climbed back from the place I fell down
關於我從來沒有從我墜落的地方再爬回去的問題


[Chorus: Jackson Foote & Emma Lov Block, Emma Lov Block]

I think my heart got lost

我想我的心走失了
So tell me if you find it

如果你找到了告訴我一聲吧
I think my heart got lost

我想我的心走失了
I wish it wasn't like this

我多希望事情不是像這樣的
Fuck, I'm sorry that we met

該死的我很抱歉我們遇見了
I guess it's just bad timing, yeah

我猜只是在錯誤的時間點吧

I think my heart got lost

我想我的心走失了
So tell me if you find it

如果你找到了告訴我一聲吧



[Post-Chorus: Jackson Foote & Emma Lov Block, Emma Lov Block]
Ooh, ooh

Have I told you that you're lovely?

我有跟你說過你很可愛嗎
But I'm no good, baby, trust me

但我不是好的選擇,相信我啊寶貝
Ooh, ooh
I've got nothing left to give you

我已經沒有什麼可以給你了
I've got nothing left to give you
給不起你要的


[Outro: Jackson Foote]
I think my heart got lost

我找不到我的心
But maybe it's just hiding

也許他只是躲起來了
I guess we'll never know if we never try it

如果我們永遠都不去嘗試,我們永遠都不會知道啊
Fuck, I'm sorry I'm a mess

該死的我很抱歉我一團糟
You said that's how you like it

你說那是妳喜歡的樣子
But think my heart got lost

但我的心還不在我掌控裡
Maybe we should find it

也許我們應該一起去尋找?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()