[Verse 1]

Baby, I don't feel so good

寶貝我不太快樂

Six words you never understood

那六個你永遠不懂的字

I'll never let you go

我永遠都不會放你走

Five words you never say (Aww)

那五個你永遠不會說的字

I laugh alone like nothing's wrong

我獨自笑著假裝一切都沒事

Four days has never felt so long

短短四天卻是我感受過最長的時間

If three's a crowd and two was us

如果三個人一群而我們是其二

One slipped away (Hahahahahahahaha)

有一個人總會落單

 

[Chorus]

I just wanna make you feel okay

我只是想讓你快樂

But all you do is look the other way

但你只看著別人

I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay

我沒辦法告訴你我有多希望我不想繼續留下來

I just kinda wish you were gay

我只是有點希望你是同性戀

 

[Verse 2]

Is there a reason we're not through?

有任何原因我們沒辦法跨過界線嗎

Is there a 12 step just for you?

跟著十二個步驟走就到你身邊的方法真的存在嗎

Our conversation's all in blue

我們的對話很鬱悶

11 "heys" (Hey, hey, hey, hey)

就那十一個嘿

Ten fingers tearing out my hair

十指搔著我的頭髮

Nine times you never made it there

九次你失約

I ate alone at 7, you were six minutes away (Yay)

我七點獨自吃著晚餐,而你在六分鐘就能抵達的地方

 

[Chorus]

How am I supposed to make you feel okay

我該怎麼讓你開心

When all you do is walk the other way?

當你只走向我的反方向

I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay

我沒辦法告訴你我有多希望我不想繼續留下來

I just kinda wish you were gay

我只是有點希望你是同性戀

 

[Bridge]

To spare my pride

為了保留自己的尊嚴

To give your lack of interest an explanation

也給你對我沒興趣一個解釋

Don't say I'm not your type

別說我不是你的菜

Just say that I'm not your preferred sexual orientation

就說我不是你的性傾向吧

I'm so selfish

我很自私

But you make me feel helpless, yeah

但因為你讓我感到無助

And I can't stand another day

我沒辦法再繼續承受下去

Stand another day

再一天也不行

 

[Chorus]

I just wanna make you feel okay

我只是想讓你快樂

But all you do is look the other way

但你只看著別人

I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay

我沒辦法告訴你我有多希望我不想繼續留下來

I just kinda wish you were gay

我只是有點希望你是同性戀

I just kinda wish you were gay

我希望你對我沒興趣是因為你的性取向

I just kinda wish you were gay

而不是因為我不吸引你

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()