[Verse 1]
Thinking about you

你在我腦海裡
As I'm lying next to someone else

當我躺在別人身邊
Drinking without you, oh

我獨自喝著酒
Doesn't fix me but it kinda helps

沒辦法修復什麼但也好像有點用

[Pre-Chorus]
Oh, I still wish we could go back to where we started

我還是希望我們可以回到剛開始的時候
When you left your T-shirt at my old apartment

你當初還會把衣服留在我的公寓
Have you ever wondered if you loved me harder

你有想過如果你當初更努力的愛我
Where we'd be, where we'd be now?
我們現在會是如何呢?

 


[Chorus]
Yeah, we got so close, so close to love

我們曾經如此親密,離愛這麼近
But you had to go and mess it up

但你就這樣離去把一切搞砸
Was it all too much or just not enough?

到底是太多了還是依然不足呢
When we got so close, so close to love

當我們那麼親密,愛近在咫尺
Yeah, we got so close, so close to love

對阿我們曾經如此緊密阿
But you had to go and mess it up

但你就這樣離去,讓一切歸零
Was it all too much or just not enough?

是因為太多了還是不夠呢
When we got so close, so close to love

我們曾經這麼靠近愛阿

[Verse 2]
I never noticed, oh

我從來沒注意到
I was busy tryna work this out

我那麼努力的在嘗試
Why was I holding on

為什麼我當初要堅持呢?
When I knew you'd only let me down?

我不是早就知道你只會讓我失望嗎

 


[Pre-Chorus]
Oh, I still wish we could go back to where we started

我還是希望我們可以回到剛開始的時候
When you left your T-shirt at my old apartment

你當初還會把衣服留在我的公寓
Have you ever wondered if you loved me harder

你有想過如果你當初更努力的愛我
Where we'd be, where we'd be now?
我們現在會是如何呢?

 


[Chorus]
Yeah, we got so close, so close to love

我們曾經如此親密,離愛這麼近
But you had to go and mess it up

但你就這樣離去把一切搞砸
Was it all too much or just not enough?

到底是太多了還是依然不足呢
When we got so close, so close to love

當我們那麼親密,愛近在咫尺
Yeah, we got so close, so close to love

對阿我們曾經如此緊密阿
But you had to go and mess it up

但你就這樣離去,讓一切歸零
Was it all too much or just not enough?

是因為太多了還是不夠呢
When we got so close, so close to love

我們曾經這麼靠近愛阿

[Post-Chorus]
To love
Yeah, we got so close, so close to love

我們曾如此親密,離愛這麼近

[Bridge]
Yeah, we got so close

對阿我們曾這麼親密
But you had to go and mess it up

但你就轉身離開讓一切付之一炬
Was it all too much?

難道是已經過了頭嗎
When we got so close, so close to love
當我們那麼親密

 

[Chorus]
Yeah, we got so close, so close to love

我們曾經如此親密,離愛這麼近
But you had to go and mess it up

但你就這樣離去把一切搞砸
Was it all too much or just not enough?

到底是太多了還是依然不足呢
When we got so close, so close to love

當我們那麼親密,愛近在咫尺
Yeah, we got so close, so close to love

對阿我們曾經如此緊密阿
But you had to go and mess it up

但你就這樣離去,讓一切歸零
Was it all too much or just not enough?

是因為太多了還是不夠呢
When we got so close, so close to love

我們曾經這麼靠近愛阿

[Post-Chorus]
To love

愛阿
Yeah, we got so close, so close to love

我們曾經只差一步就是愛了呀

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()