9/13更新官方MV

 

 

[Verse 1]
Midnight

半夜
Driving till my eyes give up

開著車直到無法睜開眼睛
Headlights

車頭燈
To your apartment

到你公寓的
This ride

這趟路程
I done it 'bout a thousand times

我開了超過千次
But it doesn't feel right

但沒有你在身邊
Here without you

什麼都感覺不對

[Pre-Chorus]
It takes me back to windows down in ocean air

那讓我回到充滿海洋味道的地方
Sunset eyes through messy hair

亂髮在夕陽下閃耀
I miss chasing down the morning light

我想念追日出的時光
And all those sleepless nights
和那些捨不得睡的夜晚
I know that it's over

我知道那些都結束了
But it's haunting me

但我腦海裡還是不停浮現
Like a ghost of the summer

他就像那個夏天的靈魂
I still see

還清楚的出現在我眼前

[Chorus]
Midnight drives and summer skin

夜半的兜風和古銅色皮膚
The taste of liquor on your lips

你唇上烈酒的滋味
I miss chasing down the morning light

我想念追日出的時光
And all those sleepless nights
和那些捨不得睡的夜晚


[Verse 2]
Face up

抬起頭來
Watching all the streetlights turn

看著那些街燈們閃耀
To shadows

直到熄滅
In my apartment

我的公寓裡
Ten months

十個月了
I swear, I should be fine by now

我保證,我應該差不多好了
But it still gives me a head rush

但只要聽到你的名字
When I hear your name

我的心思還是會被撼動

[Pre-Chorus]
It takes me back to

那帶我回到
Rooftop, moonlight, silhouettes

屋頂上,月光下,我們的身影
Purple skies and cigarettes

傍晚的紫色天空和菸草
I miss chasing down the morning light

我想念追日出的時光
And all those sleepless nights
和那些捨不得睡的夜晚

I know that it's over

我知道那些都結束了
But it's haunting me

但我腦海裡還是不停浮現
Like a ghost of the summer

他就像那個夏天的靈魂
I still see

還清楚的出現在我眼前

[Chorus]
Midnight trudging, summer skin

夜半漫步,古銅色皮膚
The taste of liquor on your lips

你唇上烈酒的滋味
I miss chasing down the morning light

我想念追日出的時光
And all those sleepless nights
和那些捨不得睡的夜晚
All those sleepless nights

所有那些和你共度捨不得睡的夜晚

(I know that it's over

我知道那都結束了
Like a ghost of the summer

但那個夏天仍無時無刻提醒著我

 

想看更多Ayokay嗎?

Half Past You

Don't Wanna Be Your Friend

Stay With Me

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()