close

 

 

[Verse 1]
I know it hurts that we don't touch anymore

我知道我們不再有像過去一樣的肢體接觸很難受
It's even worse because we built this from the floor

我們那些一切從零開始的努力讓傷害更重
It's just as hard for me to know I might see you 'round

對我來說還是很難接受因為你還是會出現在我周遭環境
It's just as hard for me to worry 'bout reachin' out
大概就跟當初我思索著要怎麼接近你一樣困難吧


[Pre-Chorus]
The more I think about you, the more I keep the ghost alive

我越想你,就越放不下
Yeah, the more I think about you, the more I keep the ghost alive
你知道的吧,只要我想起你,我就越放不下


[Chorus]
I want you bad, but it's done

我好想要你,但一切都結束了
I'm bleeding out, 'cause we can't go on

我緩慢地邁向死亡,因為我們之間就停在這裡
I want you bad, till I shake

我渴望你到顫抖
I want what we had, but what's broken don't unbreak
我好想回到我們曾一起擁有的,但覆水難收


[Verse 2]
Just when I'm ready to get over you, you call me up

當我已經準備好要放下你,我看見你的來電
And then I crumble when you say you're getting over us
然後你對我說你已經放下我了,我的世界崩潰


[Pre-Chorus]
But the more I think about you, the more I keep the ghost alive

但我越想起你,我就越放不下你
Yeah, the more that I'm without you, the less I know if I was right
我們分開越久,我越懷疑當初我是不是做錯了


[Chorus]

I want you bad, but it's done

我好想要你,但一切都結束了
I'm bleeding out, 'cause we can't go on

我緩慢地邁向死亡,因為屬於我們的已經停住了
I want you bad, till I shake

我渴望你到顫抖
I want what we had, but what's broken don't unbreak
我好想回到我們曾擁有的,但已經被破壞的是無法修復的


[Bridge]
And I won't tell you what I want to

我不會告訴我想要什麼
What I want to

不會告訴我想要你回到我身邊
I'm falling through, I can't hide it

我的希望落空了,無法隱藏
But I learn to

但我仍嘗試著


[Chorus]

I want you bad, but it's done

我好想要你,但一切都結束了
I'm bleeding out, 'cause we can't go on

我緩慢地邁向死亡,因為我們再也無法繼續
I want you bad, till I shake

我渴望你到顫抖
I want what we had, but what's broken don't unbreak
我好想回到我們曾擁有的,但木已成舟什麼也無法改變


[Outro]
I want you bad, but it's done

不管我多渴望你,一切都結束了
I want you bad, but we can't go on

無論我還多想和你走下去,一切都結束了

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()