Before you came
在你出現之前
I jumped the gun
我總是操之過急
I'd get so far ahead
我總是做得太過
That I couldn't stop
而來不及停下來
Too many times
已經有太多次
I should have run
我早該逃跑
I'd tell myself it's real
卻總是說服自己這次是認真的
But it never was
但總是錯了

All of those mistakes I made
那些我犯過的錯誤
Over and over
一次又一次的重複
They were meant to guide my way
他們應該會領我到對的方向吧
Closer, yeah
至少會離對的方向近一點吧

I think I finally got it right with you
我想這次是你,我總算看對人了吧
It took a minute but I always knew
我還是多等了一下但其實我一直都知道
If I never got it wrong
如果我從來沒錯過
I never would have seen the truth
我永遠也不會看見真相
I think I finally got it right with you
我想這次是你,應該不會錯了吧

I searched the world
我在世界裡尋覓著
So high and low
高低起伏著
But never really knew what I'm looking for
但從來也不清楚我到底在尋找著什麼
I'd see a light
我看見一道光
And chase the glow
就跟隨著光芒
But everything that shines isn't always gold
但會閃耀的並不只有真金而已

All of those mistakes I made
Over and over
那些我不斷重複的錯誤
They were meant to guide my way
應該是存在來引導我到對的方向的
Closer, yeah
至少到近一點的地方吧
I think I finally got it right with you
我想這次是你,我總算看對了吧
It took a minute but I always knew
雖然我還是花了點時間,但我一直都知道
If I never got it wrong
如果我從來沒錯過
I never would have seen the truth
我永遠也不會看見真相
I think I finally got it right with you
我想這次是你,應該不會錯了吧


I'd given up

我會放棄的
Given up

放棄是一個選項
Given up on finding love

再也不努力找愛
But it was you

但因為是你
It was you

是你啊
That I kept on dreaming of

我一直魂牽夢縈的你
And once I knew that feeling

只要我知道那樣的感受
I couldn't go wrong

就不會再錯了

I think I finally got it right with you

我想這次我終於做對了
I think I finally got it right with you
因為是你,這次我終於對了

I think I finally got it right with you
我想這次和你一起,我總算看對了吧
It took a minute but I always knew
我繞了點遠路但我一直都知道
If I never got it wrong
如果我從來沒錯過
I never would have seen the truth
我永遠也不會看見真相
I think I finally got it right with you
我想這次是你,應該不會錯了吧



Hey, I finally got it right with you

嘿,我終於找到了對的你
I think I finally got it right with you

因為是你呀這次我終於對了
If I never got it wrong

如果我從來沒失敗過
I never would have known the truth

我就永遠不會知道真相
I think I finally got it right with you

這次因為是你,我總算對了
I finally got it right with you

終於不再錯了

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()