[Verse 1]

Dear lights and runways

在那些炫麗燈光和伸展台上 (引申為世界)
We put on a brave face

我們帶上勇敢的面具
We write down the details to make us feel safe

為了感到安全把細節都記錄下來
Cold on the mattress

躺在床墊上仍感受到寒冷
Sad and alone

孤單且難過
I think it's ten thousand minutes till I get home

離家的距離大概還有一萬分鐘

[Pre-Chorus]
Someday we're gonna get to do
All the things that we wanted to
總有一天我們會做到所有那些我們想要做的事


[Chorus]
Never wanna say goodbye

從來也不想說再見
You always see through my disguise

你總是能看穿我的偽裝
You're the one who breaks my heart right

你是唯一成功打破我心防的人
You tear me up and wreck my dreams

也成功把我撕碎打破我的夢想
I hold your hand when I'm asleep

我牽著你的手入眠
I don't mind falling for a lifetime

我不介意一輩子都這樣沉睡著
'Cause you break my heart right
因為你成功攻破了我的心防


[Verse 2]
Be tender and honest

溫柔且誠實著過著吧
And sometimes say words that hurt

偶爾也該說出真實但傷人的話
I'll hold all your troubles, even if you won't

我會承擔你所有的麻煩,就算你不會那樣對我付出

[Pre-Chorus]
And someday we're gonna get to do

總有一天
All the things that we wanted to, yeah
我們會可以做到所有我們曾想做的事


[Chorus]

Never gonna say goodbye

從來也不想說再見
You always see through my disguise

你總是能看穿我的偽裝
You're the one who breaks my heart right

你是唯一成功打破我心防的人
You tear me up and wreck my dreams

也成功把我撕碎打破我的夢想
I hold your hand when I'm asleep

我牽著你的手入眠
I don't mind falling for a lifetime

我不介意一輩子都這樣沉睡著
'Cause you break my heart right
因為你成功攻破了我的心防



[Bridge]
Don't say you're sorry

別說你很抱歉
Stay in my head

就留在我腦海裡吧
Don't protect me

別保護我
Show me real love, not pretend
讓我看見真實的愛而不是偽裝


[Chorus]

Never wanna say goodbye

從來也不想說再見
You always see through my disguise

你總是能看穿我的偽裝
You're the one who breaks my heart right

你是唯一成功打破我心防的人
You tear me up and wreck my dreams

也成功把我撕碎打破我的夢想
I hold your hand when I'm asleep

我牽著你的手入眠
I don't mind falling for a lifetime

我不介意一輩子都這樣沉睡著
'Cause you break my heart right
因為你成功攻破了我的心防


[Outro]
I don't mind falling for a lifetime

我不介意一輩子都為了你沉醉
'Cause you break my heart right

因為你已經成功的攻破了我的心防

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()