close
 

Would you love me less
你會減少對我的愛嗎
If you knew the places that I've been
如果你知道我曾去過那些地方
If you knew the damage that I did
如果你發現我曾造成的傷害
Would you love me less
你就會少愛我嗎
No no no no no no no no no
不,別這樣

I've got
Too much dirt to come clean
我有過太多黑歷史要整理
Closets full of skeletons that you don't wanna see
滿滿的你不會想知道的過去
Will you judge me
你會批評我
All my ugly
那些醜陋的過去
I won't blame you if you do
如果你真的因此對我有偏見了,我也不怪你
No lies
我不想說謊
Don't wanna keep no secrets
不想我們之間有秘密
Even if what Imma say will you leave speechless
就算我要告訴你的事大概會讓你不知如何回應
No secrets
還是不想我們之間有秘密

If I introduce you to my demons
如果我向你坦承邪惡的那面
Tell me baby would you love me less
你會因此減少對我的愛嗎? 告訴我答案阿寶貝
If you knew the places that I've been
如果你知道我曾去過的那些地方
If you knew the damage that I did
如果你發現我曾造成過的傷害
Would you love me less
你對我的愛會減少嗎
No no no no no no no no
不,我不想要這樣
Would you love me less
你對我的愛會因此減少嗎
If I had a dollar for my sins
如果我有數不清的罪
If you knew the beds that I've been in
如果你知道我曾拜訪過多少床
Would you love me less
你對我的愛會減少嗎
No no no no no no no no no

I'm happy you never saw me in college
我很慶幸你從沒看過在大學的我
Blood on my hands I refuse to acknowledge
我血染雙手但不願意承認
That's why I get light headed
這也是讓我擔心的原因
Thin ice that I'm treading
我如履薄冰
Soft conversations in our bed my skins sweatin
我們在床上聊著天,但我皮膚冒著汗
She doesn't, like my list of exes I've had at home
她沒有,不像我其他那些前女友們
She's buggin', sounding childish like a xylophone
她在吹牛,聽起來像是兒童木琴
Knees buckling hearing that falsetto that's in her tone
聽見她裝模作樣的聲音,我膝蓋也扭曲著
If I introduce you to my demons tell me baby
如果我告訴你我邪惡的那面,寶貝告訴我
Would you love me less
你會減少對我的愛嗎
If you knew the places that I've been
如果你知道我曾去過的那些地方
If you knew the damage that I did
如果你發現我曾造成過的傷害
Would you love me less
你對我的愛會減少嗎
No no no no no no no no
不,我不想要這樣
Would you love me less
你對我的愛會因此減少嗎
If I had a dollar for my sins
如果我有數不清的罪
If you knew the beds that I've been in
如果你知道我曾拜訪過多少床
Would you love me less
你對我的愛會減少嗎
No no no no no no no no no



Or would you love me more

或是妳會多愛我一點嗎
If you knew the person that I was, yeah

如果你知道我從過去改變了多少
If you knew the power of your love to change me

如果你知道你的愛改變了我
And if I introduce you to my demons tell me
如果我告訴你我邪惡的那面
Baby you won't love me less

寶貝告訴我你給我的愛並不會因此減少

If you knew the places that I've been
如果你知道我曾去過的那些地方
If you knew the damage that I did
如果你發現我曾造成過的傷害
Would you love me less
你對我的愛會減少嗎
No no no no no no no no
不,我不想要這樣
Would you love me less
你對我的愛會因此減少嗎
If I had a dollar for my sins
如果我有數不清的罪
If you knew the beds that I've been in
如果你知道我曾拜訪過多少床
Would you love me less
你對我的愛會減少嗎
No no no no no no no no no
arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()