[Verse 1]
Is it really me you're missing?

你想念的真的是我嗎
Or am I the only one who'll listen? Mmm

還是只是因為只有我會聽你說呢
All of these high hopes and low blows

這些過高的期待和失望
I hope you know

我多希望你知道
Just how much it hurts to believe you

要相信你有多痛
I should cut this off, but I need you

我應該切割這一切,但我需要你
I should help myself, but I can't help myself
我應該救救自己,但我控制不了


[Chorus]
Is it really me you're missing?

你想念的真的是我嗎
Or am I the only one who'll listen to you?

還是我是唯一會凝聽你的人
And if I pick up the phone tonight

如果今晚我接起了你的電話
Will it be pieces by the morning?

早晨來臨前他還會完整嗎
Am I the only number that you've tried?

我是唯一你試著訴說的人嗎
Or is it just another lonely night?
還是也不過就是另一個孤單的夜晚


[Verse 2]
Everybody tells me what I should've done now

所有人都在說我該怎麼做
'Cause I only ever tell them when you're letting me down

因為我只告訴過他們你讓我失望
Oh, high hopes and low blows

唉那些過高的期待和失望
I hope you know

我多希望你知道
Just how much I've wanted to leave you

我曾經多想要離開你
But there's nobody else that can be you

但沒有任何人可以取代你
I should help myself

我應該救救我自己啊

[Chorus]
Is it really me you're missing?

你想念的真的是我嗎
Or am I the only one who'll listen to you?

還是我是唯一會凝聽你的人
And if I pick up the phone tonight

如果今晚我接起了你的電話
Will it be pieces by the morning?

早晨來臨前他還會完整嗎
Am I the only number that you've tried?

我是唯一你試著訴說的人嗎
Or is it just another lonely night?
還是也不過就是另一個孤單的夜晚


[Bridge]
Is it really me?

你想念的真的是我嗎
And if you turn all the lights off

如果你關上了燈
And put your hands on my body

撫摸著我的身體
Could I be just anybody? (Is it really me?)

任何人都可以取代我嗎(還是真的是我呢)
And when you get what you wanted

當你得到你想要的
Is that the end of the story?

是不是就結束了呢
I know you'll never be sorry

我知道你永遠都不會感到抱歉
Until it's really me you're missing

直到你想念的真的是我

[Chorus]
Is it really me you're missing?

你想念的真的是我嗎
Or am I the only one who'll listen to you?

還是我是唯一會凝聽你的人
And if I pick up the phone tonight

如果今晚我接起了你的電話
Will it be pieces by the morning?

早晨來臨前他還會完整嗎
Am I the only number that you've tried?

我是唯一你試著訴說的人嗎
Or is it just another lonely night?
還是也不過就是另一個孤單的夜晚


[Outro]
Is it really me you're missing?

你真的想念我嗎?
Is it really me?

你確定你想念的是我嗎
Is it really me?

還是隨便的一個人都可以取代我呢

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()