close

 

2/14更新官方影片

 

[Chorus:]
I’m so tired of love songs

我對情歌已經有夠厭倦
Tired of love songs

對情歌膩了
Tired of love songs, tired of love

厭倦了那些情歌也厭倦了愛情
Just wanna go home

就只想回家
Wanna go home

我只想回家
Wanna go home, woah
想回家


So tired of love songs

對情歌膩了
Tired of love songs

厭倦了那些情歌
Tired of love songs, tired of love

厭倦了那些情歌也厭倦了愛情
Just wanna go home

就只想回家
Wanna go home

我只想回家
Wanna go home, woah
想回家


[Verse 1: Lauv]
Party, trying my best to meet somebody

派對上努力地去認識誰
But everybody around me is falling in love to our song

但身邊地所有人都陷在我們的情歌裡
Hate it, taking a shot cause I can’t take it

太討厭了,送我一槍吧我成受不了了
But I don’t think they make anything that strong so I hold on

但我想他們應該做不出會更重擊我的事了

所以我努力撐著

[Chorus:]
I’m so tired of love songs

我對情歌已經有夠厭倦
Tired of love songs

對情歌膩了
Tired of love songs, tired of love

厭倦了那些情歌也厭倦了愛情
Just wanna go home

就只想回家
Wanna go home

我只想回家
Wanna go home, woah
想回家


I’m so tired of love songs

我對情歌已經有夠厭倦
Tired of love songs

對情歌膩了
Tired of love songs, tired of love

厭倦了那些情歌也厭倦了愛情
Just wanna go home

就只想回家
Wanna go home

我只想回家
Wanna go home, woah
想回家


[Verse 2: Troye]
Strangers, killing my lonely nights with strangers

和陌生人們消磨我寂寞的夜晚
And when they leave I go back to our song, I hold on

但當它們離去,我又回到我們的情歌裡

我努力撐著
Hurts like heaven, lost in the sound

痛得像要死亡,我迷失在我們的情歌裡
Buzz cut season like you’re still around

再剪短了頭髮回到當初你還在我身邊的樣子
Can’t unmiss you and I need you now

沒有一分一秒我不想念著你,我現在就需要你
Yeah

[Chorus: Both]
I’m so tired of love songs

我對情歌已經有夠厭倦
Tired of love songs

對情歌膩了
Tired of love songs, tired of love

厭倦了那些情歌也厭倦了愛情
Just wanna go home

就只想回家
Wanna go home

我只想回家
Wanna go home, woah
想回家


I’m so tired of love songs

我對情歌已經有夠厭倦
Tired of love songs

對情歌膩了
Tired of love songs, tired of love

厭倦了那些情歌也厭倦了愛情
Just wanna go home

就只想回家
Wanna go home

我只想回家
Wanna go home, woah
想回家


I’m so tired of love songs

我對情歌已經有夠厭倦
Tired of love songs

對情歌膩了
Tired of love songs, tired of love

厭倦了那些情歌也厭倦了愛情
Just wanna go home

就只想回家
Wanna go home

我只想回家
Wanna go home, woah
想回家

 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()