[Verse 1]
I drink my coffee in the morning

早上我喝咖啡
I brush my teeth before bed

睡前刷牙
I fake a smile to keep the sad thoughts
Out of my head

我掛上假的笑容把難過的想法趕出腦海
I sit outside and watch the world spin

我坐在外面看著世界繼續轉動
I bet you probably moved on

我猜你大概已經走出來了
But I still can't seem to sing, mmm

但這首歌
Anything but this song
我還是唱不出口


[Pre-Chorus]
I've asked my therapist, my mom and dad the same

我問了諮商師我爸和我媽
I've asked my friends and fam, they all say I'm to blame

也問了朋友和所有家人,所有人都說錯在我
I've spent all this time pretending I'm okay

我花了這些時間假裝我沒事
Well, I'm not okay

但,我有

[Chorus]
Today might be the day I go insane

今天可能是我發瘋的日子
The day I go insane

發瘋的日子
The day I go insane

瘋掉的日子
That'll be the day, today might be the day

我知道會有那麼一天,大概就是今天了吧
The day I go insane

我瘋掉的日子

[Verse 2]
Will probably be the best day of my life

開始瘋癲的那天大概是我人生最好的日子
I'll be rid of all my problems, I'll be rid of my strife

我會從所有的問題裡解脫,爭吵也不再存在
And I can even fix an issue by just sayin' good night

甚至說聲晚安就可以解決問題
And I don't even got to worry if I'm wrong or I'm right

也不用再擔心我到底是對是錯
And when I argue with my darkest side, it's comin' to light

當我和我的黑暗面爭吵,他就轉向光明
I'd rather have 'em call me crazy, than have another fight with you

我寧願他們都說我瘋了,也不要和你再有任何爭吵
This mind of mine is mine to lose, it's true

我的心思有我掌控,是事實

[Pre-Chorus]
I've asked my therapist, my mom and dad the same

我問了諮商師我爸和我媽
I've asked my friends and fam, they all say I'm to blame

也問了朋友和所有家人,所有人都說錯在我
I've spent all this time pretending I'm okay

我花了這些時間假裝我沒事
Well, I'm not okay

但,我有

[Chorus]
Today might be the day I go insane

今天可能是我發瘋的日子
The day I go insane

發瘋的日子
The day I go insane

瘋掉的日子
That'll be the day, today might be the day

我知道會有那麼一天,大概就是今天了吧

[Verse 3]
If today's the day I go insane

如果從今天開始我走入瘋癲
Please tell my mom and dad I'm not in pain

請告訴我爸媽我不痛苦
And tell my sister not to do the same

也請轉告我妹妹別和我走同條路
It's just, these lonely days get lonelier with rain

就是你知道的,孤寂的日子裡只會越來越嚴峻
And then the feelings come and go and pass in waves (Pass in waves)

而那些感受像海浪一樣來來去去
And I can feel myself start to get swept away (Swept away)

我可以開始感受到自己被襲擊掃蕩
I guess if your heart can break, then your head can do the same (Do the same)

我想如果你的心會碎,那你的腦也可能會
It's hard to explain

這很難解釋


[Chorus]
Today might be the day I go insane

今天可能是我發瘋的日子
The day I go insane

發瘋的日子
The day I go insane

瘋掉的日子
That'll be the day, today might be the day

我知道會有那麼一天,大概就是今天了吧
The day I go insane (Hey, I'm not okay)

我發瘋的那天 (我一點也不好)
The day I go insane (Today, I'll go insane)

我發瘋的那天(今天我進入瘋癲)
The day I go insane (Hey, I'm not okay)

我發瘋的那天(嘿我真的不好)
That'll be the day, today might be the day (Today, I'll go insane)

那天會來的,也許就是今天(今天我進入瘋癲)
The day I go insane

我發瘋的那天呀

[Outro]
Yeah, it hurts, but it's true, I shouldn't care, but I do

那令人難過,但是真實的,我不該在乎的,但我還是在乎了
I hide who I'm inside like I've got something to prove

我把內心藏起來就像要證明什麼一般
But what I've learned is that pretending ends up bad for my health

但我只學到那樣假裝只傷害了我的健康
What's the point of being if I'm not being myself?

如果我不再是自己了,那還有什麼意義呢?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()