close

 

 

[Verse 1]
Talking

談話的聲音
Why's everyone always talking?

為什麼人們總是不停的在說話
Noise in my head, but it’s nonsense

我腦中有雜音,但那一點也不合理
I can't feel nothing

我什麼也感受不到
Guarded

高度警戒著
Don't overthink how we started

別再糾結在我們如何開始的
Knew from the second you walked in

從你走進的那刻開始我就知道
This could be something

我們會有些什麼

[Pre Chorus]
Everybody’s looking for love to start a riot

每個人都在尋找著愛去開始一段激情
But every time I look in your eyes

但每次我和你對視
The world gets quiet

世界的雜音就被隔絕在我們之外

[Chorus]
So let it go, let it fall, let it fly

就讓他去,讓他墜落,讓他飛翔
We'll keep on trying

我們會不停嘗試
'Cause I knew I was in love with you

因為在我們安靜的坐在一起時
When we sat in silence

我就知道我已深深的愛上你

[Verse 2]
Dreaming

做著夢
I'm wide awake while I'm dreaming

我做著夢但我非常清醒
Seeing in your eyes what you're thinking

我看著你,知道你在想什麼

So please don't worry

但請別擔心
Waiting

我會耐心等待
Know that I'll always be waiting

只要你知道我會一直等著
Do you believe what I’m saying?

你相信我說的話嗎
I’m in no hurry

我一點也不急

[Pre Chorus]
Everybody’s looking for love to start a riot

每個人都在尋找著愛去開始一段激情
But every time I look in your eyes

但每次我和你對視
The world gets quiet

世界的雜音就被隔絕在我們之外

[Chorus]
So let it go, let it fall, let it fly

就讓他去,讓他墜落,讓他飛翔
We'll keep on trying

我們會不停嘗試
'Cause I knew I was in love with you

因為在我們安靜的坐在一起時
When we sat in silence

我就知道我已深深的愛上你


[Hook]
Sat in silence

不需要言語
Sat in silence

共度時光
Sat in silence

安靜的互相陪伴
When we sat in silence

當我們安靜地在一起
Sat in silence

不需要言語
Sat in silence

共度時光
Sat in silence

安靜的互相陪伴
When we sat in silence

我們安靜的坐在一起


[Outro]
'Cause I knew I was in love with you
When we sat in silence

早在我們安靜的互相陪伴時

我就知道我已深深的愛上你

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()